20 yıl sonra
Gülfem'den...
Bu gün yüzüme konan sayısız öpücükle uyandım. Gözümü açtığımda koyu kahve gözlerle uyandım. Akın "Sonunda be hayatım o yeşilleri göremiycem zannettim" dedi.
Akınla yaklaşık 20 yıl önce evlendik. "Anne baba fantazilerinize sona saklasanız bu gün anneannem gile gidicez hadi hazırlanın" diyen en büyük oğlum Denizdi. Yataktan kalkıp banyoya gidip rutin işlerimi yaptım banyodan çıktıktan sonra giyinme odama gidip diz kapağıma gelen açık mavi bir elbise giydim ayakkabı olarak da beyaz spor ayakkabı giydim.
Sonra Akına dönüp "Hayatım sen hazırlan bende annem gile hazırladığım yemekleri kaba koyayım" dedim ve odadan çıkıp merdivenler aşağı indim. Oturma odasında oğullarım ve kızım vardı.
En küçük oğlum Giray koşarak yanıma geldi ve bana sarıldı 17 yaşında olabilir ama hala bebek gibi duruyor gözümde. Kızım Damla "Anne hadi gidelim amcalarımı ve dedem gili özledim" dedi. Kızım da 19 yaşındaydı Denizle ikizdi.
Giray benden ayrılınca mutfağa gittim ve kızartılacak köfteleri bir kaba yerleştirdim. Damla içeriden telefonumu getirip "Anne Tasarım evinden biri arıyor" dedi ve bana verdi arayan asistanım Berildi. Bir kaç müşteri gelmiş ve beni çağırıyordu ama gelemezdim bu gün pazar yarına erteleyip telefonu kapattım.
arkamdan sarılan kollarla gülümsedim bunu ya Deniz yapardı yada kocam yapardı. Deniz olamaz çünkü içeride Damlayla kavga ediyorlardı. Tek seçenek kaldı yani kocam.
Akın "Hamile hallerini özledim ben güzel karım" dedi. Aslında zaten hamileydim ama Akına daha söylemedim bu gün herkese söyliyecektim şimdi Akını geçiştirsem iyi olacak. "Akın buzdolabın üstünden orta boyda bir kap verir misin?" dedi tam bir şey diyecekken mutfağa Giray girdi.
"Anne şu Deniz ve Damlaya bir şey söyle kafamı ütüleyip durdular kavgalarıyla" diye yakındı. Onun bu haline gülüp içeri geçtim tabi ki de Akına aldığı kaba kestiğim kekleri yerleştirmesini söylemeyi de ihmal etmedim.
Damla sinirle "Ya sana ne benim kıyafetimden? İstediğimi giyerim hem kaçıncı yıldayız ne bu kıskançlık?" diye bağırdı. Aklıma partiden önce abilerime kıskandıkları için verdiğim cevap geldi.
"Kaç yılındayız? Ne bu kıskançlık? Bir kere kardeşiniz olmayan birini kıskanamazsınız. Şimdi hadi gidelim"
Hafif öksürüp burada olduğumu belli ettim ikisinin de başı bana döndü ben Denize dönüp "Deniz niye kıskanıyorsun alttarafı şort giymiş hem sadece dedeniz, anneanneniz, amcalarınız ve yengeleriniz olacak yani kıskançlığın boşuna." dedim.
Kocamın oturma odasından gelmesiyle kolunu omzuma attı ve Damlaya baktı tam bir şey diyecekken sözünü kestim "Akın eğer kızımın şortuyla ilgili tek kelime edersen bu akşam koltukta yatarsın" dediğimde ağzını kapatmak zorunda kaldı.
Sonra devam ettim "Sorun çözüldüğüne göre gidebiliriz" dedim. Damla yerinde sevinçle zıplayıp "Canım annem yaa" deyip bana sarıldı.
Evden çıktığımızda Akın poşetleri bagaja koyup şoför koltuğuna oturdu bende yanına yerimi aldım çocuklarda arkaya geçti. 20 dakikalık yolun sonunda annem gile gelmiştik.
Çocuklar hemen arabadan inip eve koştular. Bizde Akınla poşeti alıp arkalarından gittik herkes bahçedeydi. Bizde yanlarına gittik çocuklarım zaten herkese sarılıyordu bizde selamlaşıp sarıldık. Anneme poşetleri uzatıp "Anne kek ve mangalda kızartmalık köfte yaptım" dedim.
Görkem arkadan Damlanın omzuna kolunu uzatıp "Zehirlenmeyiz de mi Gülfem?" dediğinde ona gülümseyip.
"Zamanında yediğin yemeklerimi yerken öyle demiyordun ama Görkemcim" dediğimde herkesi gülme tuttu. Olcay "Gülfem vurdu ve gooool" dediğinde Yalın devam etti "Top ağalarda" diye bağırdılar.
Görkem bozulmuş bir şekilde "Tamam yaa sen güzel yemek yapıyorsun" dediğinde "Heh şöyle ikizim ayağını denk al" dediğimde gözüm Keremi aradı babama dönüp "Baba Kerem nerede?" dediğimde iki kol belimi tutup beni etrafında döndürdü.
"Ablam kardeşini mi özlemiş?" dediğinde bende "Kerem bırak beni başım dönüyor" diye bağırdım anında beni bıraktı "Abla özür dilerim sadece eğlenmek istemiştim" dedi üzülerek. Kafamın dönmesi geçince "Oğlum sen 36 yaşındasın ne eğlenmesi?" dedim gülerek o da gülünce içim rahatladı.
Abimler, ikizim Görkem ve kardeşim Kerem de evlenmişti (Anlatmaya üşendim kendiniz hayal edin :)). Yemek masası kurulduğunda herkes oturdu ama ben hala ayaktaydım çünkü sürprizi verecektim. Akın "Hayatım niye oturmuyorsun?" diye sorunca derin nefes aldım.
"Size bir sürprizim var" dedim. Atlas abim "Kızım heycanlandırmasana insanı söyle hadi" dediğinde "Ben hamileyim" deyiverdim.
Herkes ilk önce idrak edemedi ama ilk önce kendine gelen Akın oldu. "Valla mı?" deyince kafamı salladım direk kalkıp bana sarıldı. Herkes kendine gelince birbirlerine sarılıp sevindiler tebrik ettiler.
İşte bitmişti hikayemiz her şey gibi...
———————————————————
Bittii!!
Bu da son bölümüm. Bunca zaman yanımda olduğunuz için teşekkürler.
Şey diyormuşum hayatıma girdiğiniz için teşekkürler ben çıkıyorum dncndnxn
Aslında bir nevi öyle siz kalbimdesiniz ama ben gidiyorum. Kendinize iyi bakın.
Sizi seviyorum ❤️🥰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem (TAMAMLANDI)
Fiksi RemajaBir hayat düşünün yalan ile başalayan ve 17 yılı bir hiç uğruna çöp olmuş bir hayat. Bu hikaye Gülfem ve hayatını anlatıyor. Gülfem yeni yani gerçek ailesi annesi, babası, 5 abisi, 1 ikizi ve 1 kardeşi olduğunu öğreniyor. Düşünüyor bunca yılımı bir...