💫 11. Bölüm 💫

10.1K 491 49
                                    

Fatma teyzeler gelmişti yanında 2 tane annem yaşında kadın 5 tanede genç kızlar vardı. Valla korkulacak kadar varmış çünkü kızlar kuzen ve abi tayfasına sırıtarak bakıyordu.

Azıcık kıskandım.

Babannem "Fatma hadi bahçeye geçelim" dedi.

Fatma teyze kafa salladı tam gidiyordu ki beni görüp durdu.

Beni göstererek "Yoksa bu senin gerçek kız torunun mu? Karışması çok normal şuna bak paçozun teki" dedi.

Sinirlenmeye başlıyorum ama.

Ben altta kalır mıyım? Tabiki hayır.

"Aaa çok ayıp Fatma teyze ben sana hiç herkesin hayatına burnunu sokan her şeye dedikodu yapan yaşlı bunak diyor muyum? Valla çok ayıp alındım sana" dedim ve kollarımı göğsünde birleştirdim.

Fatma teyze bana öküzün trene baktığı gibi bakıyordu. Tabi böyle bir cevap vericeğimi düşünmüyordu. Sen daha duuuur. Bu ne ki.

Annem bana gururla bakıp Barlas abime döndü "Hadi oğlum siz kızları da alıp avluya çıkın" dedi. Barlas istemeye istemeye kızları ve bizi alıp avluya çıkardı.

Teker teker koltuklara ve minderlere oturduk kızlarda kuzenlerin ve abi tayfasının yanına oturuyordu ama izin vermiyorlardı.

Kızlar mecbur yan yana oturdular.

Kızların gözleri abi ve kuzen tayfasındaydı.

Ama ben bunları yolarım.

Adını bilmediğim kız "Kartal taşınıyor muşsunuz anneannem söyledi. Yolculuk nereye?" dedi ve güldü. Sanane amk taşınıyorsa sana mı taşınıyor.

Tam Kartal cevap veriyordu ki araya ben girdim.

"Taşınıyorlarsa sana mı taşınıyorlar? Hem o anneannene de söyle kendi dedikodusunu kendi bulsun torunlarından öğrenmesin" dedim.

Güney bana yaklaşarak kulağıma "Derslerini iyi veriyorsun kuzen 10 dakika içerisinde annelerine ağlayarak giderler benden söylemesi" dedi. Gülümsedim gitsinler banane.

Barlas Kartala yaklaşarak sesizce "Hiç acımadan lafı geçiriyor" dedi ama ben duymuştum.

Kartala soru soran kız "Küçük ben sana mı dedim Kartalcığımla konuşuyordum ben" dedi.

"1.si sakın bana küçük deme yoksa bana küçük diyecek bir dilin kalmaz. 2.si o Kartalcığım kelimesini götüne sokarım ve son olarak Kartal abinin ismi kartal Kartalcığım değil" dedim sakince vee kız göt oldu.

Kuzen ve abi tayfası bana değişik bakıyordu. Ne dedim lan?

Lan abi dedim.

Kartal abi dedim ohaaa.

Kartal abi yanıma gelip beni kaldırdı ve sıkıca sarılıp kucağına alıp benimle birlikte koltuğa oturdu. Bende boynuna sarıldım sonuçta bana bir kötülüğü dokunmadı ona güvene bilirim.

Avluya bir yardımcı girmesiyle konu dağılmıştı. İyiki dağıldı yoksa ben bu sıçanı yolardım.

Yardımcı abla herkese tabakla poğaça kek tarzı şeyler veriyordu tabi yanında da ya çay yada meyve suyu. Ben hariç herkes çay içiyordu ben meyve suyu içiyordum.

Kartal abi "Begüm abla bunda nane yada karabiber yok demi biliyorsun Görkem ve Gülfemin alerjileri var" dedi ayy düşünceli abim benim.

Begüm abla "Tabi ki koymadım kuzum" dedi.

Kızlar sırıtarak aya kalktı ve çıktılar.

Kuzey "Bunlarda bir bokluk var" dedi.

Bulut "Katılıyorum" dedi.

Gülfem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin