💫 17. Bölüm 💫

7.4K 369 60
                                    

Oda da sesizlik olmuştu kimse konuşmuyordu çünkü o kişinin kim olduğunu biliyorduk ama tam da emin değildik. Beni çocukluktan beri seven kişi niye beni vursun ki? İntikam için mi? sanmıyorum. Peki sevmediği için mi? O da pek mümkün değil.

Görkem "Akın abi neden yapsın ki? Öyle bir gerekçesi yok" dedi haklıydı herkes onu onayladı ama abim hariç.

Abim "Peki ya istediyse. Gülfemin ölmesini istediyse" dedi abim bu 2 yıl boyunca hep beni düşünüp öyle hareket etmişti ve bundan çok memnundum.

bir süre sonra Barlasın telefonu çalmasıyla herkes ona baktı. Bana ve abime bakıp "Akın arıyor. hoparlöre alıcam" dedi ve telefonu açıp hoparlöre aldı.

"Barlas ne oldu? Gülfemle ilgili bir şey öğrendin mi?" dedi telaşla beni bu kadar mı merak ediyordu yoksa gerçekten ölmemi mi istiyordu?

Barlas "Eve gelince anlatırım Akın yoldayız" dedi ve kapattı bize dönüp "Anne ve Babam çok yıprandı Gülfemi götürmemiz lazım" dedi. Direk abime baktım o da bana bakıyordu.

Abim hala bana bakarak "Madem yaşadığını öğrendiniz peki gidelim ama Gülfem sizde kalamaz kalmak istese bile bende sizinle kalırım" dedi. Ona gülümsedim ve ayağa kalktım "O zaman hadi kalkın gidiyoruz" dedim.

Biz abimle arkada onlar önde giderken abim kolunu omzuma attı ve kulağıma yaklaştı "Desene tek benim olmaktan çıktın" dedi. Bende aynı şeklide onun kulağına yaklaştım "Biyolojik abilerim, ikizim ve kardeşim olabilirler ama senin yerin bende ayrı" dedim gülümseyip saçımı öptü ve beni arabasına götürdü.

Onlar başka arabaya binip önden gittiler bizde onları takip diyorduk. Eve geldiğimiz de ev çok tanıdık geldi galiba 2 yıl önce bu evde yaşıyordum.

Barlas gili takip edip kapıya kadar geldik ben ve abim en arkadaydık tamam boyum birazcık kısa olabilir ama aralarından kapıyı görebiliyordum. Kapıyı bir adam açtı ve Barlasa bakıp "Oğlum kızımdan bir haber var mı?" dedi. Bu adam galiba babamdı.

Barlas "Baba içeri geç her şeyi anlatıcaz" dedi ve adamı bir yere yönlendirdi. Herkes adam ile Barlası takip etti bizde abimle arkadan geliyorduk.

Oturma odasına geldiğimizde 1 kadın ve abim yaşında biri daha vardı. Herkes bir yere otururken abimle biz ayakta kaldık ve bütün gözler bize döndü. Kadın ve adam ilk önce abime sonra bana bakıp ikiside ağlamaya başladılar.

Kadın yerinden kalkıp yanıma geldi ve sarıldı "Kızım... canım kızım senin için o kadar endişelendim ki. Seni çok özledim kızım" dedi ve saçımı koklayarak öptü. Ben hiçbir şey yapamıyordum sadece heykel gibi duruyordum.

Kadın ayrılınca bana biri daha sarıldı bu kişi babamdı "Kızım senin için o kadar korktum ki anlatamam 2 yıl boyunca sensiz zor yaşadım be kızım" dedi ağlıyordu ve ben hala heykel gibi duruyordum.

Adam ayrılınca biri daha sarılacaktı ama abim izin vermedi galiba bu kişi Akındı. Abim sinirle "Sakın ona dokunmaya kalkma" dedi.

Akın "Sevdiğim kıza niye sarılamıyorum?" dedi. Sessizce mırıldandım "Sevdiğin kız bunu istiyor mu acaba?" dedim. Görkem duymuş olcak ki hafifce kıkırdadı.

"Oğlum neden Akına sinirlisin?" dedi adam. Abim hemen yanıma gelip kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti.

Barlas "Neyse size anlatmamız gereken şeyler var" dedi ve hafıza kaybımı anlattı. Adam ve kadın yine ağlamaya başladı. Akına baktığımda ilk önce hafif gülümsedi ve sonra yüzü düştü. Bu adamda bir şey var ve ben bunu bilicem.

Abim "Biliyorum sizden saklamamam gerekiyordu ama bazı kişiler zarar veriyordu benim küçük ğrensesime onu almak istedim ama sizden de öylece alamazdım sonra yaşadığı olayı ve kaçırıldığını duydum Gülfemin. Uçurumdan düştüğü gibi hemen onu buldum ve bu zamana kadar koruyup sakladım. Körü bir fikirdi özür dilerim" dedi hemen abime dönüp yüzünü avuçlarımın arasına aldım.

"Sakın özür dileme sen sadece beni korumak istedin bu yanlış bir şey değil. Sakın kendini suçlu hissetme" dedim abim ellerimi öpüp bana sarıldı.

Akın "Peki beni niye sevmiyorsun Atlas?" dedi. Abim "Öyle gerekiyor çünkü" deyip bana daha çok sarıldı galiba kemiklerimi kırmak üzere olduğunu bilmiyor.

Biraz sessizlikten sonra telefonumun sesiyle bu sessizlik bozuldu. Ekrana bakınca mutlulukla gülümsedim. En yakın arkadaşım arıyordu.

Gökçe arıyor...

––––––––––––––––––––––––––

Bitti!

Sınavlar yüzünden hiç bölüm atamadım çok özür dilerim ama sınavlarım bitiyor size bölüm yazıcam söz veriyorum. Yarın Biyoloji sınavım var dua edin benim için.

Bölüme gelirsek yine güzel bir yerde bitirmişim azıcık merak edin de mi ama? 

Neyse sizi seviyorum kendinize iyi bakın öptüm baay 💜😘

Gülfem (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin