Akın'dan...
Gülfem gideli yaklaşık yarım saat oldu ama hala gelmedi. Ona bir şey olması korkusuyla hemen lavaboya gittim.
Lavabonun kapısı ardına kadar açıktı ama kimse yoktu. Kapının önünde de bir kaç damla kan izleri vardı.
Hemen Barlas gilin yanına gittim.
Barlas "Akın ne oldu niye telaşlısın?" dedi.
"Gülfem... Gülfem lavaboya gitmişti ama lavaboda değil. Kapının önünde de kan izleri var" dedim direk.
Barlas bir kaç saniye durduktan sonra kadınlar hariç herkese haber verdi.
Davetliler gönderildi onlarla beraber kadınlar ve Alas da gitti.
Kenan bey "Nasıl kaçırırlar lan kızımı? Baba önlem almadık mı?" dedi.
Salih bey "Aldık oğlum ama düşmanımız yok ki. Kim kaçırır Gülfemi" dedi.
Tuna bey "Abi senin düşmanın var mı belki o yapmıştır" dedi.
Kenan bey "Benim aklıma 1 kişi geliyor" dedi.
Koray "Kim baba?" dedi.
Gülfem'den...
Gözlerimi yavaş yavaş açmaya çalıştım ama açamıyordum.
Kafam o kadar çok ağrıyor ki anlatamam. Sonunda gözümü açtığımda depo gibi bir yerdeydim.
Sandalyede bağlı bir şekilde duruyordum.
Lan ben kaçırıldım. Kim kaçırır lan beni?
"Heeeey kim kaçırdı lan beni. Derdin ne benimle? Ben daha abi tayfasını süründürecektim. İkizimle abileri şakalıycaktım. Keremle uyuyacaktım kuzenlerle sohbet edecektim. Kim kaçırdı lan beni?" dedim bağırarak.
"Üzgünüm saydırdığın hiçbirini yapamıycaksın" diyerek bir içeri girdi.
Babama çok benziyor la bu. Dur babamın kayıp ikizi falan mı bu?
"Dur tahmin ediyim babamın ikizisin" dedim direk.
"Nereden anladın" dedi.
"Babama çok benziyorsun ama çok farkınız var" dedim.
"Ne gibi"
"İlk olarak eğer babam olsaydın beni sandalyeye bağlamazdın. İkinci olarak babamın sağ yanağında bir ben yok. Üçüncü olarak da babam mavi gözlü yeşil değil" dedim.
"Çok dikkatlisin seni sevdim"
"Bilmek istiyor musun bilmiyorum ama ben seni hiç sevmedim"
"Gerek yok sevmeni istemiyorum zaten"
"Güzel. Şimdi klasik bir soru sorucam. Niye beni kaçırdın?" dedim
"İkizimden ve ailemden intikam almak için" dedi.
"Lan eğer derdin onlarsa niye acısı benden çıkartıyorsun. Aslında evet benden çıkar her şeyi yaşamış biri olarak kaldırabilen de ben olucam" dedim.
"Aslında ne yapıcağımı bilmiyorum" dedi. Amcam diye demiyorum kendisi tam anlamıyla mal.
"Lan eğer bilmiyorsan niye kaçırıyorsun. Galiba bu ailedeki tek akıllı benim" dedim.
"Aynen galiba sensin" dedi.
"Kusura bakma amca ama sende gerizekalısın" dediğimde tokat attı.
Ne lan yalan mı?
"Eğer canımı acıtmak istiyorsan bunun 10 katını denemen lazım" dedim.
"Yeter artık" dedi ve beni çözmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gülfem (TAMAMLANDI)
Novela JuvenilBir hayat düşünün yalan ile başalayan ve 17 yılı bir hiç uğruna çöp olmuş bir hayat. Bu hikaye Gülfem ve hayatını anlatıyor. Gülfem yeni yani gerçek ailesi annesi, babası, 5 abisi, 1 ikizi ve 1 kardeşi olduğunu öğreniyor. Düşünüyor bunca yılımı bir...