Rozdział 1

546 13 2
                                    

Szukamy gorących młodych singli, którzy są spragnieni lata, miłości i romansu w siódmym sezonie "Love Island UK".

"Aby przetrwać w willi, Wyspiarze muszą połączyć się w pary z innymi Wyspiarzami, czy to z miłości, przyjaźni czy pieniędzy, ponieważ zwycięska para otrzyma nagrodę pieniężną.

Pierwszego dnia Wyspiarze po raz pierwszy łączą się w pary na podstawie pierwszego wrażenia, ale w trakcie trwania serii są zmuszeni do "ponownego łączenia się w pary", gdzie mogą wybrać, czy chcą pozostać w swojej obecnej parze, czy też zamienić się i zmienić. Szukamy zróżnicowanej grupy sympatycznych ludzi o wielkich osobowościach. Single w wieku 18-29 lat."

***

Jako osoba, która niejednokrotnie po pijanemu śpiewała całą ścieżkę dźwiękową Moany, Louis wiedział, że Liam ma tendencję do bycia królową dramatu. Szczerze mówiąc, Louis nie był zbyt zaskoczony, gdy pod koniec dnia pracy znalazł mnóstwo nieodebranych powiadomień.

Ale dwadzieścia wiadomości tekstowych i trzy nieodebrane połączenia to było dużo, nawet jak na Liama. Cokolwiek to było, musiało być złe. Nawet jeśli definicja zła Liama była zazwyczaj równoważna z czymś tak banalnym jak rozlanie kawy.

Lou. Ooommmgggg Lou, odbierz swój telefon.

Proszę, coś się stało w pracy.

:(((((

Kurwa.

- Już wychodzisz? - zapytała Lisa, odciągając uwagę Louisa od jego troski o najlepszego przyjaciela. Cóż, mógł wrócić do Liama później. Miejmy nadzieję, że nie był w szpitalu. Jeśli tak by się stało, Louis był pewien, że te smsy byłyby pisane wielkimi literami.

Louis skinął głową, chowając telefon do kieszeni. - Tak, to chyba wszystko - odpowiedział, robiąc ostatni przegląd biurka.

Będzie mu brakowało tego biurka to ono reprezentuje ostatnie dwa lata jego życia. Nawet jeśli niektórzy nie lubią szalonego stylu życia asystenta prawnego, Louis kochał wszystko, od pozostawania do późna, aby przygotować się do głównych spraw sądowych, do picia obrzydliwego szlamu zwanego kawą, która pochodziła z wspólnej kuchni. To było nawet smutne, że nie będzie miał szansy pić jej ponownie, dopóki nie skończy podyplomowych studiów prawniczych.

Louis był wdzięczny, że Cowell LLP był gotów sponsorować jego kurs praktyki prawnej w Manchesterze, nawet jeśli oznaczało to konieczność znalezienia zastępstwa. Nie mógł nic na to poradzić, ale czuł się raczej zadowolony, gdy firma zdała sobie sprawę, że będą musieli zatrudnić nie jednego, ale dwóch pracowników aby go zastąpić.

Po dwóch latach pracy w kancelarii Louis czuł się dziwnie, porzucając życie, które zbudował, by rozpocząć nowe. Ale zostanie radcą prawnym było jego marzeniem od samego początku. Musiał iść dalej. Praca jako asystent prawny dała mu wystarczająco dużo pieniędzy, aby wynająć małe mieszkanie w Londynie, ale ostatecznie, jeśli rzeczy by się ułożyły, miał nadzieję pracować gdzieś bliżej domu. Bliżej swojej mamy i dziewczyn.

- Cóż - Lisa powiedziała, dając mu ciepły uśmiech - ...powodzenia ze wszystkim! Powrót do szkoły brzmi zabawnie.

- Jeśli zabawa oznacza niezliczone noce spędzone na wkuwaniu, to jestem pewien, że będę miał zabawę życia - powiedział Louis, wyciągając śmiech ze swojej koleżanki, a dokładniej, wkrótce byłej koleżanki.

Kilka innych osób z biura zatrzymało się, aby się pożegnać, niektórzy z nich byli Louisowi dobrze znani, z innymi rozmawiał tylko raz lub dwa razy. Mimo to docenił ten gest. To miłe, że ktoś za nim będzie tęsknił, ale pewność, że wróci, sprawiła, że Louis nie czuł się zbyt sentymentalnie z powodu swojego odejścia.

Somewhere in between lightning L.T & H.S ✔️Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz