Buraya geleli neredeyse 1 hafta oluyordu.Abi tayfasıyla pek muhattap olduğum söylenemezdi.Her insanı hayatıma alamazdım.Önce uzaktan izleyip analiz etmem gerekiyordu.Kahvaltıyı bitirip yerimden kalktım.
"Kızım akşam amcanlar gelecek erken gelmeye çalış."
Aslında istemiyordum tanışmak ama Naz Hanım'ı kırmak istemiyordum.
"Tamam erken çıkmaya çalışırım görüşürüz."
Günüm fazlasıyla yoğun geçmişti.Emir yorgunlukla yanıma oturdu.
"Nasılsın güzelim bugün biraz düşünceliydin neyin var?"
Sıkıntıyla nefes aldım.
"Amcamlar benimle tanışmaya gelecekmiş.Yeni kişiler yeni hayat kafamı çok yoruyor.Ağır geldi bu kadar insan sanırım."
Kolunu belime sararak beni kendine çekti.
"Güzelim benim,istersen seninle gelebilirim yanında olurum? Hım ne dersin?"
Gülümseyerek ona baktım.
"İyi ki varsın."
Kafamı göğsüne koyup gözlerimi kapattım.Emir şu hayattaki tek doğrumdu.Hayat onu en zor anımda benimle tanıştırmıştı.
***
Arabam yapılmıştı.Arabamı alıp yola çıktık.Emir'in gelmesini istemiştim.Hem doğru dürüst tanıştıramamıştım yeni ailemle onu.
Arabayı evin önüne park ettim.Birden bire kalbim sıkıştı.İnleyerek elimi göğsüme bastırdım.
"Bebeğim noldu neyin var" diye sordu Emir
"Bir şey yok birden bire kalbim sıkıştı geçti şimdi."
İnanmamış olacak ki yüzüme şüpheyle baktı.
"Emin misin hastaneye gidebiliriz."
"Bir şeyim yok anlık bir şeydi hadi gidelim."
Arabadan inip eve doğru ilerledik.Kapıda farklı 2 araba vardı sanırım gelmişlerdi.
Şu an kendimi hiç iyi hissetmiyordum.Adımlarım içten içe geri geri gidiyordu.
Kapıyı çalıp açılmasını bekledik.Emir'in elini tuttum sıkıca derin bir nefes aldım.
Kapıyı Naz Hanım açmıştı her zamanki gibi.
"Kızım hoş geldin bizde seni bekliyorduk.Hadi geçin içeri amcanlar geldi."
Emirle beraber içeri adımladık.
Salona giriş yaptığımızda tüm aile buradaydı.
Ayrıyetten bi çocuk ,kadın ve adam vardı arkaları bana dönüktü.Beni fark ettiklerinde Rutkay Bey gülümseyerek bana baktı.
"İşte kızım da geldi."
Demesiyle arkalarını döndüler.Gördüğüm kişiyle dehşetle yerimde donup kaldım.
Hayır bu olamazdı...
Sizce o kişiyi Gece nerden tanıyor?
Bir şey söylemek istiyorum nedense kitabı çok sevmediğinizi düşünüyorum.Sizce devam etmeli miyim? Lütfen yorum yapın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUVAR
أدب المراهقين"Halbuki konuşmaya ne kadar muhtacım.Her şeyi içinde boğmaya mecbur kalmak ,diri diri mezara kapanmaktan başka nedir" demiş Sabahattin Ali. Bu hikayede Gece'nin acılarını ve hayatını okuyacaksınız. Gece,acılara tutunmaya çalışan küçük kız çocuğu.Ken...