𝗌𝗐𝖾𝖾𝗍 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆𝗌

2.8K 101 33
                                    

"i like you a lot, don't let it stop

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"i like you a lot, don't let it stop."

Genç kız yalpalayarak içeriye girdiğinde zorlukla tuttuğu kapının sertçe kapanmasıyla dudaklarının arasından ufak bir kıkırtı çıktı. Kimsenin uyanmasını istemediği için kendisini zorlukla durdurdu ve ayağındaki topukluları zorlukla çıkarmaya çalıştı.
"Darchelle?"
Duyduğu fısıltı ile gözleri yukarıya doğru kaydı ve tepesinde dikilen Steve Rogers'ın gözleri ile buluştu.
"Yüzbaşı, merhaba."
Hayranlıkla konuşarak kendi kendine güldüğünde Steve onun sarhoş olduğunu çoktan anlamıştı.
"Kalk hadi."
Kızı zorlukla kolundan tutarak kaldırdığında Darchelle itiraz etmeden kollarını Steve'in boynuna doladı.
Elleri adamın sırtında dolaştığında kendi kendine kıkırdadı.
Steve Rogers kaslıydı, fazla kaslı.
"Darchelle, ellerini üzerimde şu şekilde gezdirmeyi keser misin?"
Steve boğazını temizleyerek konuştuğunda Darchelle bir şey söylemeden kendisini serbest bıraktı ve adamın kendisini odasına taşımasını bekledi.
"Ayakta durabilecek misin?"
Steve odanın kapısını kapatarak fısıltıyla konuştuğunda Darchelle kafasını onaylar anlamda salladı ve Steve'in onu bırakmasına izin verdi.
"Ayakkabılarını çıkaralım."
Darchelle bir şey söylemediğinde Steve hafifçe duraksadı ve kıza kısa bir bakış atarak hızlıca ayakkabılarını çıkardı.
Darchelle hissettiği rahatlık ile hiç beklemeden elbisesini de bir çırpıda çıkardığında Steve şaşkınlıkla gözlerini büyüttü.
"Artık uyumalısın Darchelle."
Yatağa doğru ilerleyerek Darchelle'in yatması için hazırladığında Darchelle bir şey söylemeden yavaşça yatağa doğru ilerledi fakat uzanmak yerine ayakta dikilerek Steve ile boylarını eşitledi ve kollarını hızlıca kendisine şaşkınlıkla bakan adamın boynuna doladı.
"Darchelle."
Steve Rogers'ın elleri kızın çıplak beline gittiğinde Darchelle hissettiği sıcaklık ile bedenini biraz daha Steve'e bastırdı.
"Darchelle, uyumalısın."
Steve zorlukla konuştuğunda Darchelle hafifçe dudaklarını büzdü ve Steve'e yaklaştı.
"Yüzbaşı?"
"Evet?"
Steve derin bir nefes alarak fısıltıyla konuştuğunda Darchelle adamın dudaklarına doğru fısıldadı.
"Beni öpecek misin?"
Steve'in gözleri kızın dudaklarına kaydığında titrek bir nefes vererek hızlıca dudaklarını birleştirdi.
Darchelle bunu beklediğini belli ederek bacaklarını Steve'in beline doladığında Steve kızı daha da sıkı sardı ve hareketlerini hızlandırdı.
Darchelle'in sırtı soğuk yatakla buluştuğunda Steve hafifçe geri çekildi fakat Darchelle'in huzursuz mırıldanmasıyla bu uzun sürmedi.
Steve üzerindeki tişörtün de çıkmasıyla oldukları konumu hatırladı ve hızlıca geri çekildi.
Darchelle nefes nefese kendisini sağa döndürdüğünde Steve yerdeki tişörtü zorlukla üzerine geçirmekle meşguldü.
"Ben özür dilerim, bunun olacağını tahmin etmemiştim."
Steve dudaklarını yalayarak Darchelle'in olduğu tarafa doğru ilerlediğinde kızın uykuya dalmış olduğunu gördü ve sertçe yutkundu.
Kızın üstünü örterek kendisini hızlıca odadan dışarıya attı ve tutmuş olduğunu bile fark etmediği nefesini serbest bıraktı.
En yakın arkadaşının kızından deli gibi hoşlanıyordu ve az önce odada yaşananlar aklında geldikçe ölecek gibi hissediyordu.
Steve Rogers'ı en çok korkutan şey de tüm bu hissettiklerinden pişman olmamasıydı.

darchelle || Steve RogersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin