Florence Turner
Egy terasszal rendelkező étterembe ültünk be. Carlos mellettem telepedett le, Lando pedig velünk szembe. A világoskék pálmafás ingjében nézelődött, ahogy vártuk a rendelt ételeinket.
- Rezeg a telód --zökkentett ki Carlos, én pedig zavartan felkaptam az asztalon képernyővel lefelé fordított telefont. Sherly nevét pillantottam meg, mire még idegesebb lettem.
- Mindjárt jövök --álltam fel és arrébb sétáltam az asztaltól.
Nem akartam gyanús lenni, de nem nyomhattam ki a telefont Sherlynek.
- Igen? --vettem fel.
- Na van valami pletyka? –kérdezte, mire éles fájdalom suhant át a testemen. Teljesen kiment a fejemből a tegnapi beszélgetésünk. Nem tudtam meg semmi olyat, ami értékelhető lenne.
- Nincs --válaszoltam röviden és tömören.
- Kezdem elveszíteni a türelmem --jelentette ki.
- Miss Sherly, estig adta a határidőt --emlékeztettem.
- Mintha addig megtudnál valami újat! --morogta a telefon másik végében.
Istenem, mit mondhatnék? A megfelelési kényszer előtört bennem és az agyam kattogni kezdett majd Lando jutott eszembe. Nem tudom mennyi volt igaz a hülyeségből felvetett érzékeny oldaláról, de ez elég jó pletyka alap lehetne. De a torkomat maró érzés fogta el ahogy kiakartam ejteni a szavakat.
- Lando Norrisról esetleg van valami --mondtam végül.
- Igazán? Halljam!
Röviden összefoglaltam a beszélgetésünket Miss Sherlynek, aki halhatóan jegyzetelt. Végig a sírás és a bűntudat kerülgetett. Miért kell nekem ezt tennem?
- Hatalmas cikk lesz! --közölte és kinyomott.
A fenébe mit műveltem már megint?!
Visszamentem a fiúkhoz, ahol már az ételeink is az asztalon voltak. Amint leültem, Lando enni kezdett.
- Rám vártatok? --kérdeztem mosolyt erőltetve magamra.
- Igen, de alig bírtam vele --mutatott Carlos a vele szemben ülő srácra.
- Gondoltam –mosolyogtam, majd a tésztás ételre néztem. Semmi étvágyam már nem volt. De pár falatot leerőltettem a torkomon.
***
Késő este már hamarabb befoglaltam az ágyat, mint Carlos. Lando a szomszéd vendégszobába bealudt, így nem kellett őt szórakoztatni. Carlos a fürdőszobából nagy gőzfelhővel lépett ki. Kellemes illata megcsapta az orromat, és elfogott a boldogság, amikor póló nélkül felmászott az ágyra hozzám és megcsókolt.
- Arra gondoltam, hogy megismételhetnénk a repülőn történteket --sóhajtotta két csók között.
- Itt? Ez nem jó ötlet --ingattam a fejem.
- Csak Lando van az emeleten, az meg alszik --legyintett feltámaszkodva az egyik kezére.
- Tudom, de ez nem bizarr?
- Nem, miért lenne? A repülőn bizarrabb volt --mondjuk ebben igaza volt és bele is pirultam.
- Carlos... --kezdtem volna, de az irányítást azonnal a kezébe vette és a lábaim közé húzódott. A nyakamba csókolt, majd leindult a mellkasomon keresztül, a hasamhoz érve pedig felhúzta a felsőmet. A fehérneműm széléhez ért az ajkaival, amikor megállítottam és inkább visszahúztam velem egy magasságba.
- Többet akarok --mondtam ki gondolkozás nélkül. Szinte azonnal vissza akartam szívni, mert így is a határtól már kilométerekre voltunk, de ahogy Carlos értett a szavamból már nekem teljesen mindegy volt. Olyan intenzív csók csatába kezdett velem, amiben életemben nem volt még részem. Nem volt kétség afelől, hogy engedek neki és így is lett. A forró bőrünk össze simult és ezt az érzést semmi nem múlhatta felül. Ahogy mozgott bennem a szó, amit tudom, hogy várt tőlem, kicsúszott a számon.
- Szeretlek! --nyögtem ki és csókkal jelezte, hogy mennyire ugyan úgy érez.
ESTÁS LEYENDO
Gyűlölet, amit adtál / Befejezett
FanficFlorence Turner álma, hogy híres újságíró legyen. A fiatal lány meg is kapja álmai munkáját, de már az első napon kiderül, hogy teljesen más lesz a feladata, mint amire készült. De tudja, hogy a jövője érdekében félre kell tennie minden elvét és ki...