Çok korkuyordum ama korkunun ecele faydası yoktur. Acaba Açelya'nın uyanmasını mı beklesem? Ama çok da merak ediyorum. Offf ne yapmalıyım ? Dayanamıcam açıyorum.
Bilinmeyen Numara:
Bunu görmeni istemezdim bebeğim ama benim ne kadar ciddi olduğumu bilmeni istiyorum. Ayrıca polise gitmeyi düşünme bile hiçbir şey yapamazlar emin ol. Fotoğraf için biraz daha bekle.
Bu neydi şimdii doğru mu söylüyordu yoksa benimle oyun mu oynuyordu kafayı yiyecem neden ben ya git başkasıyla uğraş neden neden neden??
Bunları söylerken bağırarak yere çöktüm ağlamaya başladım. Açelya uyanmış beni sarsıyordu.
Açelya= Aşkın kendine gel. Aşkın
Aşkın= ........
Açelya=Aşkın bebeğim bana bak.
Aşkın= BANA BEBEĞİM DEME!
Açelya= Tamam sakin ol noldu sana?
Aşkın= Neden ben neden ya başka kız mı yoktu niye beni buldu niye başkaları değil de ben....
Açelya=Güzelim sakin ol ne olduğunu anlat hadi
Aşkın=Mesaj attı işte yine ve yine vazgeçmiyor engelliyorum olmuyor başka numaradan atıyor bırakmıyor peşimi
Bilinmeyen Numara:
Peşini bırakmam SEN BENIMSIN buna alış sevgilim.
Aşkın=Al bi mesaj daha geldi bıktım ya bakmıyorum mesajlara falan.
Açelya=Ben bakarım.
Açelya telefonumu alıp mesajları okumaya başladı bende ağlamaya devam ediyordum. Kaç gün oldu bıktırdı yeter.
Açelya= Ha siktir bu bizi dinliyor galiba.
Aşkın= Bi bu kalmıştı çünkü.
Ayağa kalktım cama doğru gittim camı açtım.
Aşkın= Nerdesin ha Allah'ın belası nerdesin çık karşıma lanet olsun sana
Bağırdım ve camı çarptım. Sokaktakilerin bana baktığına eminim ama umrumda değil.
Bilinmeyen Numara:
Karşına çıkmam için henüz erken bebeğim. Ama merak etme yavaş yavaş sana kendimi tanıtıcam. Ve bidaha ağlama.
Aşkın=Buyur bir mesaj daha şimdi ne diyor lanet pislik.
Açelya telefonu bana uzattı gelen mesajı okudum.
Aşkın= Hah bide ağlama diyor sanane ha sanane.
Açelya=Tamam biraz sakin olalım umursamayalım belki o zaman vazgeçer. Seni böyle delirmiş görüyor daha çok hoşuna gidiyor umursamayalım artık onu attığı mesajlara da bakmayalım bide böyle deneyelim.
Aşkın=Olur deneyelim yeter ki benden uzak dursun bıraksın peşimi
Açelya=İnşallah Güzelim.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Biraz daha iyidim Açelya'nın dedikleri mantıklı gelmişti belki de böyle bırakırdı beni. Mutfağa gidip yemek yedik ve etrafı toparladık. Odama çıktım Açelya da film izliyordu. Beni biraz yalnız bırakmasını istemiştim. Sıcak bir duşa girdim. Kıyafetlerimi alıp banyoda giyindim yine izliyorsa ziyafet yaşatmak istemem. Yatağıma geçip telefonumu masanın üstüne bıraktım. Biraz düşünmeye ihtiyacım vardı. Biri bana şaka yapıyorsa bile bu kim olabilirdi ki kim benden bu derece nefret edip beni delirtmek istiyor olabilirdi ki? Düşünerek de bir yere varamayacağımı anladığım için herşeyi akışına bırakmaya karar verdim. Saat 10 olmuştu biraz kitap okuyup uyumalıydım.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
SABAH
Alarmın sesiyle uyandım yine. Bugün cumaydı en azından 2 gün evde kafa dinlicem. Kalkıp hazırlandım mutfağa indim. Her zamanki gibi Açelya uyanmamıştı hep ben hazırlıyordum kahvaltıyı. Yine hemen masayı hazırladım çayı koydum. Açelyayı uyandırmaya gittim.
Aşkın= Açelya uyaan
Açelya= ......
Aşkın= Açelya off uyan kur şu alarmını ya
Açelya= Uyandım tamam
Aşkın= Yürü kahvaltı hazır geç kalma okula gidicez.
Açelya'nın odasından çıkıp mutfağa geçiyordum ki cam kırıldı. Hemen koltuğun yanına çöktüm. Bu camı kim kırdı? Açelya koşarak yanıma geldi.
Açelya=Aşkın iyi misin?
Aşkın=Ben iyiyim nasıl oldu bu kim kırdı.
Yere baktığımda yerde taş vardı ve etrafında kağıt Açelyayla birbirimize baktık.☆☆☆☆☆BÖLÜM SONU☆☆☆☆☆
EVET BÖLÜM NASILDI SIZCE?
TAŞIN IÇİNDE NE YAZIYOR OLABILIR?
O TAŞI KIM ATTI ?
BÖLÜM ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN
Hepinize kucak dolusu GÜNAYDIN
Sizleri seviyorum
Yorum ve vote atmayı unutmayın.
Beni takip etmeyi de unutmayın
En kısa zamanda yeni bölümle görüşmek üzere.
Yeni kitap yazmayı düşünüyorum sizce yazmalı mıyım düşüncelerinizi yorumlara yazın lütfen.
❤😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAN'IN AŞKI
ChickLitDoğan: Sonunda beraberiz ha güzelim? Aşkın: Evet ne yaptın ettin beni kendine aşık ettin. :) Doğan: Ben sana demistim en kısa sürede benim olacaksın meleğim diye. Süre biraz uzadı tabi ama olsun. Aşkın: Evet :)) Bu Doğan'ın Aşkın'a süren aşkını anla...