7.Bölüm

360 11 12
                                    

Aşkın= Tabi ya sende biliyordun ve o yüzden beni tanıştırmak istedin yazıklar olsun size.
Resmen kendimi ihanete uğramış gibi hissediyorum. Bu kadarı çok fazla kankam dediğim kız bana 3 yıldır hiçbir şey söylememiş. Hemen aşağıya indim dış kapıya vardım. Kapıyı açtım tam çıkacağım sırada biri kapıyı geri kapattı. Geri döndüğümde bu kişi Doğan'dı.
Aşkın= Aç kapıyı gidicem!
Doğan= Hiçbir yere gidemezsin Aşkın.
Aşkın= Ya sanane sen kimsin ki benim hayatıma karışıyorsun.
Doğan=Yakında sevgilin olma sıfatıyla
Aşkın= Sen benim sevgilim olmıcaksın şimdi kapıyı aç.
Doğan=Evet olucam güzelim " dedi ve bileğimden tutup sürükleyerek oturma odasına getirdi. Bildiğin koltuğa fırlattı kendisi de yanıma oturdu bileğimi tekrardan tuttu. Akgün ve Açelya geldi. Onlar karşımızdaki koltuğa oturdular. Hiçbirine bakmıyordum.
Açelya=Aşkın kanka" ona bakmadan konuştum.
Aşkım=Bana kanka deme!! "diye adeta tısladım.
Açelya= Ama Aşkın" hışımla ona döndüm.
Aşkın=Ne Aşkın ne, kankalar ne zamandır birbirinden bişeyler saklıyorlar hemde böyle bişeyi?
Doğan=Aşkın yeter kötü bişey yapmışlar gibi konuşma gören de seni kaçırdım sanacak.
Aşkın=Kaçırmadın mı beni zorla burda tutuyorsun.
Doğan=Kaçırmadım evet seni burda zorla tutuyorum ve sen kabullenene kadar burda kalacaksın.
Aşkın=Bu kadarı da fazla ben hayatta böyle bişeyi kabullenmem.
Doğan= O zaman buradasın güzelim. Ha benim için hava hoş.
Akgün= Kardeşim biz gidelim sizde rahat rahat konuşun.
Aşkın=Ben burda kalmıcam bende geliyorum. " dedim ayağa kalkarak.
Doğan=Hayır Aşkın sen buradasın" dedi oda ayağa kalkarak.
Aşkın=Bırak beni"dedim. Doğan bileğimden tutup yukarıya sürükledi. Yatak odasına girdi beni yatağa attı üstüme çıktı. Ben altında çırpınıyordım Doğan dudaklarıma yapıştı ellerimle göğsünden engellemeye çalışıyordum. Ama fayda etmiyordu Doğan sonunda dudaklarımdan ayrıldı nefes nefese kalmıştım.
Doğan=Tadı güzelmiş. "ilk öpücüğümü almıştı.
Aşkın=Sen ne kadar iğrenç bir insansın" göğsünü deli gibi yumrukluyordum.
Ellerimi tutup kafamın üstünde birleştirdi. Tek eliyle yanağımı okşamaya başladı.
Aşkın= Doğan bırak beni
Doğan= Cık cık cık seni bırakmıcağımı biliyorsun.
Aşkın ç= Ne istiyorsun benden?
Doğan= Benim olmanı
Aşkın=Böyle bişey asla olmaz.
Doğan= Emin misin güzelim?
Aşkın= Evet
Doğan= İzle ve gör o zaman "diyip boynumu emmeye başladı. Onu engelleyemiyordum.
Aşkın=Doğan bırak beni istemiyorum.
Doğan=Şşşş zevk almaya bak güzelim.






Merhaba arkadaşlar bu sefer arayı fazla açmadım. Neysem şarkıyı dinleyerek okuyun sevdiğim bir şarkı. Evet sizleri seviyorum hepinize İYİ GECELER TATLI RÜYALAR 😘😘🌃🌃

DOĞAN'IN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin