Bu kimdi şimdi ya?
Aşkın= Açelya baksana bi
Açelya= Noldu sen iyi mısın?
Aşkın= Sanırım değilim baksana
Mesajı gösterdim Açelya okudu ve bir süre öyle kaldı.
Açelya= Bak şimdi şöyle yapıyoruz zaten bilinmeyen numara olduğu için direk engelliyorsun.
Aşkın= Ya peşimi bırakmazsa. Başka numaradan yazarsa?
Açelya= O zaman da polise gideriz annene babana söyleyemezsin yoksa seni yanlarına alırlar bidaha görüşemeyiz.
Açelya'nın dedikleri mantıklı gelmişti.
O yüzden hemen numarayı engelledim ve fazla takmadım. Artık okula gitmeliydik ilk ders matematikti ıyy kusucam. Hemen evden çıktık hızlı adımlarla okula gitmeye başladık. Okula gelince hemen sınıfa çıktım Açelyayla aynı sınıftayız ama seneye ayrılıcaz. Çünkü ben sözelciyim Açelya eşit ağırlıkçı. Neyse hoca geldi ve ders başladı.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Sonunda sıkıcı bir okul günü daha bitmişti. Bugün 1 tek olay oldu ona da olay denirse bilirsiniz ki her lise de olan 12. Sınıflardan belalı tipler vardır. He işte bugün tenefüse çıkmıştım Açelya yoktu uyumuştu bende kantine gidecektim neyse işte cüzdandan parayı çıkarmaya çalışırken birden biri çarptı. Kafamı kaldırdığım da tanımadığım biriydi daha önce okulda da görmemiştim.
X= Önüne baksana kızım bide veletlerle uğraşıyorum ya.
Aşkın= Önüne bakmayan sensin bana suç atma istersen.
X= Kes işim gücüm var seninle uğraşamam.
Diyip omzuma çarpıp gitti öküz. Neyse işte yaşanan tek şey bu. Hayatım ne kadar sıkıcı artık gerisini siz düşünün. Biraz ekşin istiyorum çok şey mi ya insan böyle sıkıcı yaşayarak bunalıyor tükeniyor bu ne ya.
Açelya: Aşkın ay yeter
Aşkın: Noldu be
Açelya: Iki saattir sana sesleniyorum nereye dalıp gidiyon sürekli.
Aşkın: Hiççç noldu?
Açelya: Şurda ki çocuk diyorum kim ki o çok yakışıklı.!
Aşkın: Bakayım hangi çocuk?"
Ee bu benim sabah omzuma çarpan çocuktu. Açelya yapma be kanka bu öküze mi yakışıklı dedin?
Yakışıklı çocuk ama çarpılırsın şimdi.
Hah bi sen eksiktin zaten.
Özledin dimi beni ?
Tabi canım ne demezsin?
Aşkın: Kanka gördüm ben bu çocuğu bugün.
Açelya: Nerde gördün ya ben niye görmedim?
Aşkın: Uyuyordun çünkü kantinde bana çarptı. Velet dedi bide öküz.
Açelya: Öküz deme ama çocuğa.
Aşkın: Bundan güzel öküz mu olur? Neyse bakmayı kes de eve gidelim.
Açelya: Tamam be tamam.
Bilinmeyen Numara:
Senin o çocuğa bakmaman iyi oldu birini daha öldürmek zorunda kalmadım. ;) Numarayı engellemem bir işe yaramıyor haberin olsun. :)
Aşkın: A-açelya!?
Açelya: Noldu aşkın iyi misin? Yüzün bembeyaz olmuş.
Aşkın: Mesaj geldi.
Açelya: Kimden?
Aşkın: Bilinmeyenden al bak.
Telefonu hemen Açelyaya uzattım. Öldürmek ne demek ya? Kimi öldürmüştü benimle dalga mı geçiyorlardı?
Bilinmeyen Numara:
Şimdi sen bana inanmamışsındır. Akşam ki gelecek olan fotoğrafa iyi bak güzelim! :)Evetttt bölümün sonuna geldiiik. Sizce bölüm nasıl olmuş?
Akşam gelecek olan fotoğrafta ne var?
Gerçekten birini öldürmüş olabilir mi?
Aşkın ne yapacak?Yorumlarınızı ve votelerinizi atmayı unutmayın.!
Sizleri seviyorum. Iyi geceler hepinize.❤⚘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAN'IN AŞKI
ChickLitDoğan: Sonunda beraberiz ha güzelim? Aşkın: Evet ne yaptın ettin beni kendine aşık ettin. :) Doğan: Ben sana demistim en kısa sürede benim olacaksın meleğim diye. Süre biraz uzadı tabi ama olsun. Aşkın: Evet :)) Bu Doğan'ın Aşkın'a süren aşkını anla...