Merdivenlerden çıktık ve bir odaya girdik. Doğan bana bir tişört ve bir tane de şort verdi. Banyoya gidip elbisemi çıkardım tişörtü giydim, tişört elbise gibi gelmişti. Şortu elime aldım ve dışarı çıktım. Doğan tişört giymemişti. Off kaslara bak be.Allah'ım analar neler doğuruyor? Doğanın sesiyle irkildim zar zor gözlerine baktım.
Doğan: Baklavalarımı incelemen bittiyse yatalım diyorum" dedi ve piç smayle yaptı. ( yazarıniz doğru mu yazdı bilmiyor :-) )
Aşkın: Ben seni incelemedim.
Doğan: Tabi kesin öyledir.
Aşkın: Ya öf al şortunu
Doğan: Niye giymedin?
Aşkın: Tişörtün zaten uzun
Doğan: Tamam hadi yatalım" dedi yatağa doğru gittik çarşafı kaldırdık. Icine girdim ona sırtımı döndüm. O belimden tutup kendine çekti.
Doğan: Iyi geceler güzelim
Aşkın: Iyi geceler " dedim ve kendimi karanlığa bıraktım.
Sabah
Sabah gözlerimi üstündeki ağırlıkla açtım. Baktığımda bu Doğan'dı. Ne doğan mı Doğanın benim üstümde ne işi var? Hemen onu üstümden attım. Doğan yere düştü. Ben kahkaha atmaya başladım. Doğan uyandı etrafına baktı sonra bana baktı.
Doğan: Niye gülüyorsun sen ve benim yerde ne işim var?
Aşkın: Sabah üstümdeydin. Hahahaha bende seni attım sen yere düştü Hahahaha
Doğan: Sen mi attın beni yere?
Aşkın: Evet hahaha
Doğan: Şimdi görürsün sen " dedi ve üstüme gelmeye başladı. Yataktan kalktım ve koşarak aşağı indim. Oturma odasına geldiğimde Açelya ve Akgün buradalardı. Hemen Açelya'nın arkasına saklandım. Bunların burda ne işi vardı ama şuan bunu sorgulayamam.
Açelya: Aşkın niye saklandın arkama?
Aşkın: Doğan'dan saklanıyorum.
Doğan: Aşkın nerde?
Akgün: Hayırdır noldu? Aşkın neden senden saklanıyor?
Doğan: Beni yataktan attı.
Açelya: Ne yani siz aynı yatakta mi yattiniz?
Doğan: Evet
Açelya: Neee aşkın " dedi ve bana döndü. En masum bakışlarımı attım. Ellerimi yukarı kaldırdım. Aşkın: Bak şey oldu o yüzden bizde şey ettik" Ne sacmaliyorum ben ya
Doğan: Aşkın benim yanımda yatmak istedi bende kırmadim dimi güzelim?" piç smyle yaptı.
Aşkın: Ya ne sacmaliyorsun Hayır tabiki. Doğan korku filmi açtı bende korktum. Kapatmasını istedim karşılığında yanımda yat dedi mecbur kaldım Açelya
Açelya: Tamam ya neyse hadi kahvaltı yapalim" Mutfağa gidip masayı hazırladık. Akgün ve Doğan geldi kahvaltı yapmaya başladık. Kahvaltı bitti bulaşıkları yıkadık ve içeriye geçtik.
Açelya: Kanka sen bu tişörtle mi kalacaksın?
Aşkın: Kanka sadece elbisem var.
Doğan: O elbiseyi bidaha giymiceksin! !
Aşkın: Doğan seninle tartışmak istemiyorum. O-" lafımı bölen zil sesiyle Doğan'la birlikte kapıya gittik. Açtığımızda karşımda götünü zor kapatan bir şort ve göğüs dekolteli tişört giymiş bir sürtük vardı.
X: Aşkım" dedi.Arkadaşlar biliyorum çok geç geldi bölüm ama LGS falan derken yazamadım ve yorum gelmemesi nedeniyle Üzgündüm geç geldiği için özür dilerim
Yeni Bölüm için sınır 20 vote ve 5 yorum
Bundan sonra daha sık bölüm atıcam.
Diğer bölüm hazır ama sınırı geçmeniz gerekiyor.
SIZI COK SEVİYORUM
KENDİNIZE IYI BAKIN :-p
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAN'IN AŞKI
ChickLitDoğan: Sonunda beraberiz ha güzelim? Aşkın: Evet ne yaptın ettin beni kendine aşık ettin. :) Doğan: Ben sana demistim en kısa sürede benim olacaksın meleğim diye. Süre biraz uzadı tabi ama olsun. Aşkın: Evet :)) Bu Doğan'ın Aşkın'a süren aşkını anla...