Bu ne demekti şimdi. Öldürmek sandığı kadar kolay bişey değildi ki. Ayrıca bu şehirde o kadar polis var öldürse bile illaki hapise girmesi gerekirdi. Bence kesinlikle benimle dalga geçiyordu. Bunların hepsi bir oyundu biri benimle oynuyordu.
Açelya= Aşkın iyi misin?
Aşkın= B-ben bilmiyorum. Biri benimle dalga geçiyor gibi. Ya da ben öyle olduğuna inanmak istiyorum.
Açelya= Bebeğim bak senin de dediğin gibi biri seninle fena oyun oynuyor. Kendine gel tekrar engelle. Eğer akşam öyle bir fotoğraf gelirse direk polise gideriz.
Aşkın= T-tamam engelliyorum.
Numarayı engelledim. Inşallah biri benimle oynuyordur. Eğer biri gerçekten benim yüzümden öldüyse bunu kaldıramam. Kesin psikolojim bozulur. Yavaş yavaş eve gitmeye başladık benim halâ kafamın içinde gelen mesaj vardı. Mesajların hiçbirini silmedim. Polise gitmek zorunda kalırsak elimde delil olur diye düşündüm. Ama umarım öyle biseye ihtiyaç duymam.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Eve gelmiştik ben hemen odama geçmiştim. Kafamı toplamak için ders çalışmaya başladım.
3 saat kadar ders çalışmıştım ve kafam eskisine göre biraz daha iyiydi. Kendimi biraz da olsa toparlayabilmiştim. Oturma odasına geçtim Açelya koltuğun üstünde uyuyakalmış. Onu uyandırmadan üstüne ince bir pike örttüm ve mutfağa geçtim yemek yapayım da Açelya uyanınca yiyelim. Dolaptan tavukları çıkardım küçük küçük doğramaya başladım tavuklar bitince patatesleri soyup doğramaya başladım. Tavuklu patates yapıcaktım patatesler de bitince ocağa tencereyi koydum ve içine yağ kattım. Yağ kızınca soğan doğradım ve biberleri attım ben acıyı çok severim. Sonra da domatesleri attım onlar kaynaya koysun bende bir yandan pilav yapayım. Pirinç pilavı yapıcam. Ve yanına da salata bunlar da bitince biraz televizyon izlerim sonra da zaten Açelya uyanır yemek yeriz.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆
Yemekleri yaptım hepsi oldu. Açelya uyanmadı
daha bende biraz televizyon izleyim. Televizyon izlerken telefonuma mesaj geldi kimden olduğunu baktığımda bilinmeyen numaraydı bir fotoğraf göndermişti. Ellerim titremeye başladı bu fotoğraf sabah bahsettiği fotoğraf olabilir miydi? Açelya da uyuyordu ben tek başıma bakamazdım. Bakarsam bayılma ihtimalim vardı. Ama ya o fotoğraf değilse sırf böyle korkup bakmamam için bir fotoğraf attıysa? Ne yapacaktım şimdi? Bu soruların cevaplarını öğrenmek için telefonu elime aldım ve mesaj kutusuna tıkladım.Kısa oldu sanırım ama heyecanlı kalsın istedim. Hepiniz bayramını en içten dileklerimle kutlarım.
Hepinizi seviyorumm.❤
Yorum ve votelerinizi eksik etmeyin.
Yeni bölümle görüşmek üzere 🖤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAN'IN AŞKI
ChickLitDoğan: Sonunda beraberiz ha güzelim? Aşkın: Evet ne yaptın ettin beni kendine aşık ettin. :) Doğan: Ben sana demistim en kısa sürede benim olacaksın meleğim diye. Süre biraz uzadı tabi ama olsun. Aşkın: Evet :)) Bu Doğan'ın Aşkın'a süren aşkını anla...