Cam bidaha kırılmamıştı. Şimdi cesaret edip o taşı almak kalmıştı bi tek bu taşı kim attı ki şimdi durduk yere. Yavaşça ayağa kalkıp taşın olduğu yere gittim ve taşın etrafındaki kağıdı çıkarmaya başladım. Açelya da yanıma gelip ne olduğuna bakıyordu. İkimiz de meraktan ölüyorduk. Kağıdı yırtmadan çıkardım sonunda.
Yine mi bu ya valla yeter artık gerçekten bıktım ya. Ne istiyor benden tanımıyorum da bıraksana peşimi. Öyle yapıyorum olmuyor böyle yapıyorum olmuyor. Valla sıkıldım artık ben bu durumdan. Kafayı sıyırmak üzereyim.
Açelya= Kankam sakin olalım tamam mı? Polise gidelim artık. Başka yapacak bisey kalmadı elimizde.
Aşkın= Nasıl sakin olayım ya ne yazdığını görmüyor musun? Bide mahallediki suçsuz insanlarla tehdit ediyor. Sen biliyorsun bu insanlar ne zorluklarla aldılar evlerini kaç senedir bu mahalledeyiz. Hadi beni geçtim de bu insanların ne suçu var onları neden tehdit ediyor ben yetmiyor muyum?
Polise gitsek de fark eder mi sanıyorsun geçen polise gitseniz bile hicbir şey olmaz dedi farkında mısın ? Sonuç olarak istediklerini yapmadan beni rahat birakmicak ben bunu anladım.
Elimdeki kağıdı yere atıp odama gittim kapıyı çarptım. Okula gitmicektim bugün sinirden ağlamaya başladım. Telefonuma mesaj geldi yine .
Bilinmeyen Numara = Ağlama güzelim merak etme bunlar en yakın zamanda bitecek sadece sen ve ben olucaz sonsuza kadar beraber.
Aşkın=Ya yeter istemiyorum seni seninle beraber olmayı rahat bırak artık beni.
Bilinmeyen Numara = Ben sana ne dedim güzelim seni bırakmıcam ne olursa olsun benim olacaksın ister zorla ister güzellikle
Ve yanındaki insanlara da çok güvenme istersen.
Aşkın= O ne demek şimdi
Bilinmeyen Numara = Onu da zamanı gelince öğreneceksin. Ama tavsiyelerime uymani öneririm.
Aşkın=Sen kimsin de senin tavsiyelerine uyucam ben yürü git ya rahat bırak
Telefona yatağın üstüne fırlattım. Bu zamana kadar babamlar da hiç aramadı normalde mahallede olan herşeyden haberi oluyordu ve hemen arıyordu noldu diye. Bunların hiçbirini duymamış olamaz bu işte bi tuhaflık var. Allah'ım sen sabır ver şundan bi kurtulabilsem başka da bisey istemiyorum gerçekten.
Şimdi gün boyu evde olacağıma göre ne yapıcam. Açelyaya çok mu sert davrandım acaba? Ama o da mantıklı biseyler söylemiyor ki mesajları da okuyor anlamıyorum nasıl saçma sapan şeyler söylüyor. Gerçekten çok saçma düşünmekten beynim patlıcak. Oyalanacak biseyler bulmam lazım ki düşünmeyeyim ama ne olabilir? Mahalleye çıksam mahalledekiler bana nasıl bakacak acaba? Benim yüzünden tehdit edildiklerini biliyorlar mı? Gerçi taşı atanı söylemezler dediğine göre demek ki biliyorlar. Allah'ım nasıl bir şeyin içine düştüm ben anlamıyorum ki of of of.
☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆EVET ARKADAŞLAR BÖLÜM SONUNA GELDİ YENIDEN. UMARIM BEKLEDIĞİNİZ GIBI BIR BÖLÜM OLMUŞTUR.
AŞKIN NE YAPACAK SİZCE?
AÇELYAYA ÇOK MU SERT DAVRANDI?
SAPIK GÜVENME DERKEN NEYDEN BAHSEDİYOR OLABILİR?
DÜŞÜNCELERİNİZİ YORUMLARA YAZARSANIZ ÇOK SEVINIRIM.
OKULLAR DA AÇILIYOR NE DÜŞÜNÜYORSUNUZ ?
TATİLİNİZ NASIL GEÇTİ ANLATIN BAKALIM :)
SİZLERİ SEVİYORUM KENDİNİZE DİKKAT EDİN. 🥰❤
YORUM VE VOTE ATMAYI UNUTMAYALIM.
BENİ DE TAKİP EDERSENİZ YENİ KİTABIMDAN HABERDAR OLABİLİRSİNİZ:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DOĞAN'IN AŞKI
ChickLitDoğan: Sonunda beraberiz ha güzelim? Aşkın: Evet ne yaptın ettin beni kendine aşık ettin. :) Doğan: Ben sana demistim en kısa sürede benim olacaksın meleğim diye. Süre biraz uzadı tabi ama olsun. Aşkın: Evet :)) Bu Doğan'ın Aşkın'a süren aşkını anla...