İki günlük tatile Yoongi hyungun boynunda ağlayarak girmemiştim tabiki de... Kendimi kandırmayı acilen bırakmalıyım.
Beni çilek kızlı yatağımdan kaldıracak hiçbir güç yoktu. Eğer Yoongi hyungun yalvarmasına bile kalkmamışsam kimse beni kaldıramaz. Sevgilisinden ayrılmış ve bu kötü ruh haline "depresyon" diyen ergen kızlar gibi ağlayıp sızlanacağım. Göğüsümde yatan hafif tombul kedimle YouTube'dan akrilik manzara boyamalarına bakıyorduk. Güzel yapıyorlardı ve ben onlara saygı duyup diğer videoyaya geçiyorduk. Dış kapının çaldığını duydum ama üstelemedim. Sonuçta evde tek değildim. Hyung açabilirdi ki zaten tam da öyle oldu. Hyung kapıyı açtı, misafirleri içeriye aldı ve kapıyı kapattı. İşte bu kadar.
Odama doğru gelen ayak sesleriyle boğazımı temizledim. Kapım açılır açılmaz konuştum.- Her kim geldiyse umrumda değil hyung. Eğer gelenlere tek başına tahammül edemeyeceksen ver ağızlarına lafı siktir olup gitsinler.
- Öğretmenim, siz küfür mü ettiniz az önce!Kalın bir kıkırdama ve Ayame'nin şaşkınlık dolu cümlesi. Gözlerimi kapadım ve içimden üçe kadar saymaya başladım.
Bir.
Aklıma güzel yemekleri getirdim.
İki.
Aklıma en sevdiğim çizgi filmi getirdim.
Üç.
Aklıma en sevdiğim çiçekleri yani pembe gülleri getirdim.
Gülümseyerek gözlerimi açtım. Evet, daha iyi ve sakinim.- Şuna bak Ayame, bizi nasılda umursamıyor.
Kalın ses ve Ayame'nin gülüşüyle kaşlarımı çattım. Telefonumu kapatıp yere koydum. Kar'ın şaşkın miyavlamasını es geçerek göğüsümden yere indirdim. Zaten o da havadaki gerginliği ve benim sinirimi anlayıp hızla ikilinin arasından kaçarak odamı terk etti. İkiliye sinirle baktım. Ayame bu siniri hak etmiyordu evet. O yüzden derince iç çektim.
- Ayame, nasılsın canım?
- İyiyim öğretmenim. Siz nasılsınız? Dün öylece çekip gitmenizden dolayı endişelendim.
- O yüzden mi geldiniz?
- Aslında abim__Kolunun cimciklenmesiyle sustu.
- Eee pembe şeker? Yeterince ağlayıp sulu gözlülüğünü atabildin mi?
- Bilmem, anana sorabilirsin mavi kim.Taehyung yüzünü ekşitti.
- Güzelim biliyorum, mavi saçlarımda kaldın ama yani artık kırmızıyım.
- Bundan bana ne? Sen bana pembe derken bir sorun yok ben sana mavi derken var. Vay anasına ya!
- Mavi ve pembe mi?
- Ayame boş ver güzelim. Bu anılarla aklını kirletme. Zira kirletenler var.
- Seni pislik! Çık evimden aptalın dölü!Sinirle Taehyung'a ilerledim. Yakalarından tutup sarstım.
- Çocuk var ağzımı bozdurtmadan defol git be!
Kırmız saçlı mal kıkırdayıp kolunu belime sardı. Arka arka giderek beni de çekti.
- Sana anlatmama izin vermeyecek misin?
Derin ve fısıldar sesini kullanarak beni çileden çıkarmayı planlıyor sanırsam.
- Hiçbir bahane beni öyle aşağılayarak terk etmeni açıklamayacak. Sakın beni bir daha kandırmayan çalışma çünkü kanmayacağım. Anca çalışırsın. Artık kimseye merhametim kalmadı.
Kendimden uzağa ittirmem ile kocaman gülümsedi.
- Böyle vahşi hallerini altımdayken göstermeni istiyorum pembe şekerim.
Hala benimle dalga geçiyordu ve ben buna sadece göz devirdim.
- Evet, hayal kurmak güzeldir mavi kim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Again [Vmin]
FanfictionIm Not Cool'un devam hikayesidir. -kapak tasarımı bana aittir-