19:30
Bu gün Lila ile vakit geçirmek çok güzeldi.Bu gün çektiğimiz fotoğraflarıda çıkarınca biraz dinlenebilirim. Ah sen mi geldin yaramaz korkuttun beni , bu aralar seninle de ilgilenemedim. Veterinere gidip yaralarına bir baktırsaydık iyi olurdu. Biraz köpekle oyun oynadık dinlendiğimiz sırada telefon geldi , arayan kötü polisimizdi.
''Olayda bir gelişme oldu bir arkadaşımdan aldığım habere göre bu gece saat 22:00 da Zafer Bey harabenin önünden geçecekmiş. Ayda bir kaç kez harebenin ilerisinde bir gece kulubünde hovardalık yapmaya gidermiş. Bu gecede onlardan biri. Anlayacağın yine bir pisliğe bulaşacak , bana yardım etmelisin. '' dedi.
'' Nasıl yapıcaz bir sorun çıkmasın biraz tehlikeli gibi.'' dedim
''Yok ne tehlikesi ya ,içeriye girdiğinde ben neden yaptın diye hesap soracam ,odaya bir gizli kamera yerleştirmeliyiz ,itiraf ettirebilirsem bu olayı bitirdik demektir. Bu pislik artık kodese girmeli.''dedi.
''Tamam birazdan ordayım. ''
Lila'yı arayıp olayı anlattım. Biraz ters çıktı. ''Çok tehlikeli o adama güvenmiyorum,eğer beni aramazsan polisi ararım beni haberdar et.'' dedi.
Hazırlandıktan sonra hemen harebeye gittim. Kötü polisimizin yaptığı planın üstünden birkaç kez geçtik. Zafer Bey harabenin önünden geçtiği sırada yanına fırlayıp yardım isteyeceğim ,harebeye çektikten sonrası geri kalan iş kötü polisimizde.
Zafer Bey gözükene kadar oturduk. Harabeye 200m kala otoparka giriş yaptı. Aracını park etti. Oradan hemen otoparkın yanındaki yardım derneğine girdi. Bir süre sonra üstünü değiştirip arka kapıdan çıktı harebeye doğru yaklaşmaya başladı. Artık sıra bende , harebeyi 5-10m geçtikten sonra ardından koştum
'' Hey heyy bakar mısınız lütfen yardım edin. Lütfen köpeğimizi gezdirirken bir anda kurtuldu. Şu harebeye daldı ,bizde kız arkadaşımla içeriye girdik bir an da kız arkadaşımın üstüne tahtalar yıkıldı. Lütfen lütfennn yardım edin yalvarırım.''
cümlemi bitirmeden hemen koştu içeriye ,bende gören varmı diye sağa sola bakıp içeri girmek üzereydim ki bir kütürtü duydum. Hemen koştum. Zafer Bey yerde yüzüstü yatıyordu. Aniden boynumda bir acı hissettim ve yere yığıldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LİLYUM
Mystery / ThrillerSıra dışı bir hikaye... Hepimizin korkuları vardır peki ya kaçımız üzerine gideriz? Ben onlardan biriyim hem de hayal edebileceğinizden daha fazlası. Gecelerin gizemine ve sıra dışı bir aşka tanık olacaksınız. Geceleri fotoğraf makinesi ile sok...