Bölüm 19 Liman İkinci Gece

106 1 0
                                    

9:30


Her yerim tutulmuş yaa. Saat 10 a geliyor annemde kaldırmamış ,düşüncelim benim hastayım diye kıyamamıştır. Birazdan inerim kahvaltıya şu fotoğrafları kaldırayım.Fotoğrafın birine takılıp kaldım bir süre baktım ,git gide içimi kaplıyosun her hücreme işliyosun nasıl açılacağım ben sana ya kaybedersem. Bir yolunu bulmam lazım acaba içimden geçen her şeyi bir kağıda mı döksem. Sonra hallederim bugun biraz dolanayım gecede limana gidip adayı gözlemlerim. Kahvaltı yapıp biraz bilgisayarda oyalandıktan sonra yaramazla dışarı çıkıp biraz dolaşmak lazım. Lila ile geçen konuşurken bir kitaptan bahsetmişti semboller konusunda yardımı olur diyordu onuda hazır dışarıdayken alsam iyi olur.Genelde şehirde dolanırken işlek caddeleri kullanmam . Gece gezdiğim fotoğrafını çektiğim ara caddelerden gidiyorum ,gündüz bam başka bir perde var sanki gece o kanlı tüyler ürperten şehir sanki kabuğuna çekilmiş.Mesela şuan olduğum cadde ,asılı kızın bulunduğu , fotoğrafını çektiğim gece az daha hastanelik olacağım cadde. Bu saatte mahallenin çocuklarının top oynadığı ,ip atlayan kızların olduğu yaşlı teyzelerin dedikodu yaptığı şirin bir cadde. Geceleri her zaman gizemli bulmuşumdur. Her şeyin gerçek yüzü gözükür gece.Çok halsiz hissediyorum şu kitabı alıp eve gitmek lazım malum gece limana gideceğim. Yaramazla kitabı alıp veterinere uğradıktan sonra eve döndüm.Biraz atıştırıp odama çıkıp uyudum.


21.45

iyi uyumuşum neredeyse uyanamayacaktım.Aşağıya indim biraz atıştırdım. Annem henüz uyumamıştı biraz sohbet ettik.

''Neyse anne tekrar konuşuruz ben biraz ders çalışayım ,kaç gündür okula da gitmedim.Çok geri kalmamak lazım.'' dedim yanağından öptüm.

'' Çok geç uyuma sabah kaldırmam ne zaman istersen o zaman kalkarsın.''dedi

Bir saat ders çalıştım. Birazda internet de gezindim. Almanya'da bir arkadaşım var ,kardeş okul projesinde tanışmıştık çok çılgın biri. Tarihle arası çok iyiydi , semboller konusunda yardım edeceğini söyledi bir iki tanesini daha önce görmüş.Yakında gezmeye gelecek, yanıma kesin uğrar. Görüşmeden sonra saat gece yarısını geçmişti. Çantamı,makinamı bir kaç lazım olacağını düşündüğüm eşyayı aldım tam çıkacaktım Lila aradı.

'' Nasılsın? Ne yapıyorsun ?''dedi

'' Dışarı çıkıyorum şu limana bir göz atacağım sen nasılsın ''

'' İyi işte bu gün arayamadım seni ,sende yazmadın iyi misin merak ettim. Bugün babamın tatil günü onunlaydım.'' dedi

'' Sorun değil bu gün söylediğin kitabı aldım , yaramazla biraz gezdik. Erkenden uyudumzaten dışarıya çıkacağım diye. Şimdi yoldayım limana gidiyorum. Bakalım ilginç bir şeyler yakalayacak mıyım.''

'' Biraz daha dinlenseydin keşke gece geç te olsa mesaj at eve döndüğünde uyumazsam konuşuruz.'' dedi

'' Tamam görüşürüz o zaman.''

Limana vardım , telefonda sembolleri inceliyordum. müzik dinledim hatta sıkıntıdan bir ara film izlemeyi dahi düşündüm. İnternette geziniyodum ki bir anda hat gitti telefon çekmiyordu saatte gece üçe yaklaştı. Kalksam mı diye arkama baktığımda şehre bir sis çökmüş limanın girişi dahi gözükmüyordu , limanın sadece yarısını görebiliyordum. Makinamı alıp bir iki fotoğraf çektim ürpertici fakat muhteşem bir manzara. Adadan bir ses geldiğini duydum geriye döndüm ,yanıp sönen bir fener ışığı gözümü alıyordu. Işık bir anda kayboldu .Aniden denizden soğuk bir rüzgar geldi,üşüdüm yine garip olaylar olmaya başladı.Arada gözlerim bulanıyordu, daha tam toparlanamadım her halde. Makinada video kaydını açtım bu sefer her neyse yakalamaya kararlıydım.Rüzgar uğultusu gitgide şiddetleniyordu. on beş dakika civarı böyle devam etti. Limanın girişinde bir çığlık duydum hemen kalktım eşyalarımı alıp koşmaya başladım sise doğru yaklaştıkça sanki kayboluyordum arkamdada önümdede sis vardı artık. Limanın girişi en fazla yüz adımdı çok hızlı koşmama rağmen hala girişe varamadım. Neredeyse beş dakika oldu kafam çok karıştı neler olduğuna bir anlam veremiyorum. İyice yoruldum durakladım. Sisten bir türlü çıkamıyordum.Biraz daha gidince limanın sonuna koşmaya başladığım yere döndüğümü fark ettim.Bu nasıl olur hiç geriye dönmedim şok geçiyordum bir anda tüylerim diken diken oldu. Geriye dönüp tekrar koşmaya başladım. Telefona bakıp duruyordum sinyal  gelse hemen birilerini arayacaktım. Bir süre sonra yine limanın sonuna geldim. İyice korkmaya başladım hemen kameramı çıkarıp  şehre bakar vaziyette kayıt açıp bıraktım. Tekrar koşmaya başladım.

LİLYUMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin