🌃🌃🌃

186 8 0
                                    

AKIN:(Deniz'le bir ev tutuk ve evimize yerleştik evimiz çukurda değildi aslında onu birazda çukurdan uzak tutmak istedim çünkü çukur çukur gibi değil ama halledicem diye düşünürken Deniz geldi)

-"Akın evimiz çok güzel değil mi ?"(dedi kollarını iki yana açarak)

-(gülümsedi karşısındaki kadına oturduğu yerden kalktı ve ona yaklaştı)"öyle güzelim çok güzel"

-"yeni evimizde ilk günümüz"(dedi sevinci yüzünden belli oluyordu)

-"Pekiii,bu güzel kadın bugün napmak ister"

-"Bugün benimle misin?"

-"evet güzelim son zamanlarda hiç beraber kalamadık.Seni özledim"(dedi sarılarak)

-"Ne güzel bir güne uyandım böyle"(dedim ellerimi sevdiğim adamın suratında gezdirerek sahi ne kadar güzel yüzü vardı sanki herşey özenle yerleştirilmiş gibi gülümsedi.Ah o gülünce kısılan gözleri yokmu herşeyimi veririm)

-(Deniz yüzüme odaklandı ellerini gezdirdiği yerlere bakıyordu çok dikkatliydi bu durum beni etkilemişti aslında zaten Deniz'i çok istiyorum her saniye, şuan tamamen Deniz'de kayboldum.Akın kendine gel)

"Güzelim,niye öyle bakıyosun yüzüme"

-(derin bir iç çektim)"Bir insan bir insanı bu kadar sevmemeli Akın"(dedim daha çok yaklaşarak)

-(elimi Deniz'in yüzün de gezdirmeye başladım)"güzelim sabah sabah eminmiyiz"

-(Akın'ın yüzüne odaklandığımdan ne dediğini anlayamamıştım)"Ne"

-"Sabah sabah diyorum eminmisin"

-(elimi Akın'ın yüzünden çektim utanmıştım.Akın gülmeye başladı)

-"Gel buraya"(diyip Deniz'i kendime çektim sıkıca sarılıp omzunu öptüm)

-"Akın kahvaltı mı etsek ben acıktım?"

-"olur"(mutfağa gittik kahvaltı için dolaptan birşeyler çıkarmaya başladık.masayı kurduktan sonra oturduk)

-"Akın bugün film mi izlesek.Hemde bütün gün"

-"Bütün gün mü?"

-"evet bütün gün koltukta sarılıp film izleyelim olmaz mı?"

-"sen nasıl istersen"

-(kahvaltıdan sonra masayı topladık.Akın film ayarlarken bende mısır patlattım içecek birşeyler alıp içeri geçtim)

-"Hazır mıyız?"

-"hazırız güzelim"

-(hemen perdeleri kapatıp koltuğa kuruldum.Akın gelip beni kaldırdı uzandı bende Akın'ın üstüne uzandım)

Akın gelip beni kaldırdı uzandı bende Akın'ın üstüne uzandım)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-"korku filmi mi seçtin Akın"

-"evet güzelim korkuyomusun dedi"(gülerek)

AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin