Gólya tábor 1. nap

2.7K 62 9
                                    

Reggel alig bírtam felkelni. Egyáltalán nem érdekelt a gólya tábor.
Ezt vettem fel:

Anya a konyhából kiszólt

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Anya a konyhából kiszólt.
-Elvigyelek?
Hmm... szerettem volna egy kicsit kiszellőztetni a fejem így finoman közöltem hogy jól esne egy kis mozgás.
Először sétáltam majd mikor már az iskola közelénél voltam és nem lejtett annyira az út felszálltam a gördeszkámra. Jól esett a reggeli hűvös. Mikor oda értem, két társaság állt a lépcsőn. Egy semmilyen és egy hangos. Vajon melyik az én osztályom? Bárcsak a hangosabb! Bárcsak a hangosabb!
-Szia! Te biztos Reni vagy- állt meg mellettem egy tanár.
-Igen, igen.
-Jó, a te osztályod ők- mutatott rá a... hangosabbra! Nagyon örültem ennek.
-Rendben.
Odamentem hozzájuk és köszöntem.
-Csá!- mondta 3 fiú. Egy raszta, egy aki a telefonját nyomkodta és egy aki egy magas izmos fiú volt.
-Szíííííaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!- visított Virág.
Virággal már régóta ismerjük egymást. Mikor elsősök voltunk szomszédok voltunk. Majd sajnos elköltöztünk. De ötödikben át ment egy másik suliba. Az én osztályomba. Teljesen véletlen volt, ott ismertünk rá egymásra. Azóta elválaszthatatlanok lettünk. Nyolcadikban meg megállapodtunk a közös gimin. A Szent Johanna Gimin. Egy gimnáziumba járni nagyon jó!
Na de! Virágon kívűl ott volt még két rocker egy lány (Kinga) Zsák, és a 3 fiú
Várjunk... az csak 9. Ja! Meg még ott volt egy fiú. Az hmm meg sem szólalt. Legjobb barátnőmmel éppen beszélgettem, amikor megláttam először életemben Antai-Kelemen Ádámot, Cortezt.
Barna haja rendezetlenül homlokába lógott. Szeme szinte fekete volt. Egy fehér belebújós pulcsiban és farmerben volt.
Gördeszkáját letette a lépcsőre az enyém mellé. Felnézett a deszka tulajdonosát keresve és összetévedt a tekintetünk. Csak néztük egymást amikor a raszta megszólalt.
-Cortez?
-Ömm, igen?
A raszta fiú elmosolyodott.
-Gyerekek!- Szólt a tanár- itt a busz száljatok fel rá! A -sok előrre B- sek hátra.
A buszon én és Virág leghátra a négy üléses helyre ültünk. Előttünk Dave meg Zsolti. Mellettük Gábor meg Jackquies. Előttük a két rocker. Kinga pedig Haller mellett ült. (Ja igen a neveket elmondták)
Ekkor Ricsi és Cortez is felszálltak a buszra. Mikor oda értek az osztályunkhoz Cortez megfordult és Ricsi fülébe súgott valamit. Ő meg bólintott. Egyenesen odajöttek hozzánk és leültek. Ricsi belülre Cortez pedig az utolsó helyre. Mivel Virág az ablak mellett ült én voltam Cortez mellett. Elvörösödtem és elkaptam a fejem.
-Felelsz vagy Merszezzünk!- dobta be az ötletet Zsolti.
Mindenki helyeselt. Ő kezdett.
-Ricsi! Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Szólj a sofőrnek hogy kapcsolja be a rádiót!
Ricsi simán felállt és odament.
Mikor visszaért hatalmas kiabálást kapott Hallertől amiért zavarta a buszsofőrt. De végülis bekapcsolták.
-Virág! Felesz vagy mersz?
-Felelek.
-Szerelmes vagy innen valakibe?
Virág elpirosodott és azt mondta- Igen.
-Reni! Felelsz vagy mersz?
-Merek.
-Énekelj egy dalt!
-Jaj Virág-mondta Andris- te nem érted a játékot! Mondok helyetted! Reni, küldj egy üzit annak aki innen a legjobban tetszik.
Elővettem a telefonom és beléptem Snapchatre. Csináltam magamról egy buta képet:

Átírás AlattNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ