plázában

994 29 2
                                    

A pláza előtt álltam és vártam Virágot a megbeszélt helyen. Nagy tömeg volt körülöttem. Az emberek ide oda rohangálták. Egy társaság felröhögött, mellettem egy pár ölelésbe forrva álldogált, mit sem törődve a mellettük elhaladó emberekkel. Egyszer csak valaki rám ugrott úgy hogy elestem a hátamon vele.
-Csajos prograaaaaaaaaaaaaaaaaaam!- visított a fülembe Virág.
Felnevettem. A földről feltápászkodva elindultunk befelé.
-Akkor Meki?- kérdeztem mosolyogva.
-Nem, nem inkább mégse! Menjünk be a Cukiba!
-Oké.
Odaáltunk a pulthoz és néztük a süteményeket. Rápillantottam barátnőmre aki csillogó szemmel nézte a sok süteményt.
-Én egy hatlapost kérek- mondtam.
-Tessék- adta oda az eladó.
-Ú, én olyat kérek!... Vagy mégsem inkáb ilyet! Nem nem ez nem jó! Inkáb olyat az nagyon szép! De utálom a meggyet! Akkor inkább azt se! Ajj Reni mit válasszak?- nézett rám Virág.
Végignéztem a süteményeken és megakadt a szemem egy tortaszeleten aminek a közepe csokis, a tetején szivárványos krém volt. A tetején egy kics macska fej marcipánból.
-Mit szólsz ahhoz?- mutattam rá.
-Ez jó! Olyat kérek!
Szegény eladó fáradtan nézett Virágra.
-Tessék jó étvágyat!- mondta majd már fordult is a következő emberekhez akik elég csúnyán néztek  ránk.
Virággal összenevettünk miközben leültünk az asztalhoz.
-Szóval Reni, mi a baj?
Nagyot sóhajtva elmeséltem neki az egészet.
-Az nem jó- mondta egy kis hallgatás után.
-Hát nem- értettem egyet vele. -Mozi?- kérdeztem elterelve a témát.
-Aha.
Vettünk egy popkorn és egy ropit (ami amúgy rossz ötlet volt a süti után) és bementünk a filmre.
Egy szerelmes párról szólt. Valószínüleg irtóra élveztem volna, de a Cortezzel történtek után nem volt az igazi számomra. Az életben nem így van! Az életben ez sokkal nehezebb.
Mentünk ki Virággal és akkor... észrevettem Cortezéket!

...

Átírás AlattWhere stories live. Discover now