Újra itt! Remélem tetszeni fog! Jó olvasást!
Cortez látta amit írtam. Viszont nem reagált. Azóta nem volt online. Ez, hogy nem reagált sokkal rosszabb mintha megkérdezte volna a miértjét a lemondásnak. Ma már vége volt a szobafogságnak de ígyse úgyse érdekelt. Nem volt semmihez se kedvem.
Kikeltem az ágyból és lementem a konyhába. Anyuék már elmentek dolgozni így egyedül voltam. Felültem a konyhapultra és egy zöldalmát elkezdtem csócsálni. Nagyon éhes voltam de alig bírt lemenni a torkomon. Nem volt étvágyam. Nehéz helyzet!
Mikor megettem kimentem az udvarra, hogy kiszellőztessem a fejem. Felmentem a teraszra, leültem a székemre és a kezembe vettem a telefonomat. Rámentem Cortez Facebook oldalára és azt vettem észre, hogy új képeket tett ki magárol.
Mind a kettőt kifotóztam. TE JÓ ÉG MILYEN JÓL NÉZ KI!
Boldogan néztem a képeket, aztán eszembe jutottak a történtek és rögtön lehervadt a mosolyom.
Egy darabig üveges tekintettel bambultam amikor a torkomba ugrott a szívem. Hívtak. Rápillantottam a mobilomra. Virág hívott. Nem is értem, hogy miért hittem azt, hogy Cortez hív. Felkaptam a telefonom.
-Szia Reniiiiii!- visította Virág.
-Szia-suttogtam rekedten.
-Reni! Sírsz?!- riadt meg barátnőm.
-Dehogyis!
-Dehogynem! Mi a baj???
-Semmi- mondtam dacosan.
-Jó, gyere a plázához. Csajos buliii! Ott megbeszéljük! Beülünk a mekibe, meg nézünk egy filmet, vicces ruhákat! Ott majd elmondod miért vagy szomorú!
-Oké- tettem le a telefont....