Nos, nem mondom hogy rossz volt a kiállítás de nem sorolom be a top 5 legjobb program közé.
1 hete nem írtam naplót! Nos, annyi volt hogy elmentünk a kiállításra és egész jó barátság alakul köztünk. Cortezzel mi van? Hát semmi. Szó szerint. Levegőnek néz. Pff! De hát most miért is? És habár Virág próbál felvidítani (próbálom nem kimutatni csalódottságom mert ha szomorú vagyok akkor ő is.) Azért észreveszi hogy nincs minden rendben. Amikor C re nézek elszorul a torkom.
Ez volt múlt héten. A hétvégén nem csináltam semmi érdekeset, gördeszkáztam meg olvasgattam. Aztán jött a péntek vagyis ma.
Első óra Kardossal. Természetesen feleltetett. Engem. Hármas. Mikor visszamentem a helyemre Zsoltiék elkezdtek röhögni. A tanár kiborult és röpdolgozatot iratott velünk. Éppen felírtam a nevem amikor megbökték a hátamat. Dobogó szívvel fordultam hátra Cortezhez. Egy kis cetlit mutatott fel, és odaadta.
Mi tetszik Neményin?
Aha. Szóval talán ez a baja. Visszaadtam a papírt az üzenetemmel.
Inteligens, okos, lehet vele beszélgetni, és nincsenek érzelem hullámai.
Gyorsan elkezdtem írni a röpdogát de szinte már rögtön adta is vissza C.
Mit értesz azon, hogy ,,érzelem hullámai"?!
Újra visszaadtam a lapot üzenetemmel.
Hogy egyik nap a barátom vagy, másik nap mintha ott sem lennék. Magadba szerelmesítesz. Adsz egy nyakláncot, aztán átnézel rajtam mintha, mi sem történt volna!
Mikor felfogtam hogy mit is írtam le már késő volt.
-Reni kérem azt a lapot.
Vörös fejjel odaadtam. Láttam a szemén ahogy olvassa a sorokat.
- Ne az én órámon valljatok egymásnak szerelmet! Majd az igazgatói előtt! Nyomás!
Cortez kérdőn rám nézett.
Ahogy kiléptünk a folyosóra letéptem a lapról az utolsó mondatomat.
- Ez mi volt?- vonta fel a fél szemöldökét.
-Semmi, biztos félre olvasta- hadartam.
Nagy idegességemben rányitottam Máday- ra. Leszidott. Majd megkérdezte hogy mit csináltunk. Elmondtam hogy írogattunk.
-Kérem a cetlit.
Kivettem a zsebemből, hogy odaadjam. Éppen tettem vissza a kezem mikor megéreztem valamit. A letépett darabot is odaadtam!
Máday elkezte hangosan olvasni a sorokat.
-Mi tetszik Neményin? Értelmes, okos, lehet vele beszélgetni és nincsenek érzelmi hullámai. Mit értesz azon, hogy érzelem hullámai?! Hogy egyik nap...
Figyeltem hogy mikor jön az a szó hogy szerelem. Amikor kimondta köhögtem egy sort, hogy meg ne hallja.
-... mint ha mi sem történt volna- fejezte be.
-Ezt nehogy meghalljam mégegyszer, hogy órán leveleztek! Mégegyszer előfordul nagy baj lesz!- mondta.
Mikor végre mehettünk vissza Cortez így szólt:
- Mégis folyton hordod a nyakláncot- mosolyodott el.
Az ajtó előtt megálltunk.
-Én is szeretlek- suttogta.
Tehát hallotta. Lesütöttem a szemem. Cortez mellém állt és megölelt. Az arcom belenyomtam fehér pulcsijába. Ekkor a csengő hirtelen visító hangon megszólalt és nekünk csapódott az ajtó. Kardos megrökönyödve nézett ránk ahogy feltápászkodunk a földről. Majd megrázta a fejét és elment. Csillogó szemmel C re néztem. Hihetetlenül szeretem.
Tesin kidobóztunk. Tök jó volt. Infón mindenki csinálta amihez kedve volt. Éppen rámentem az email- eimre amikor bevillant egy ablak. Másolom:
C (Cortez): Mit csinálsz holnap?
R (én): Nem tudom.
C: van kedved elmenni gördeszka parkba?
A szívem hevesen vert.
R: Igen.
C: Akkor megbeszéltük.
Vigyorogva kiléptem a beszélgetésből.
Virággal együtt indultam haza. Útközben kirágtuk a ,,Cortez elhivott jaj de jó" témát. És megbeszéltük, hogy melyik a jobb énekes.
-Reni, szerinted Ricsi aranyos?- nézett rám nagy csillogó szemeivel.
- Ezt, hogy érted?- mosolyogtam.
- Rendes fiú.
Átkaroltam barátnőmet. Tetszik neki Ricsi?Virág: 5/5: LB!
Cortez: 5/5: ♡♡♡
Anyu: 5/4: nem örül neki annyira hogy egy fiúval megyek valahova...
Vacsi: 5/1
Pótvacsora apuval: 5/5