Part 3 : Ice Breaking

731 32 0
                                    

Pada pukul 2 petang, semua pelajar di minta untuk menghadirkan diri ke padang bagi aktiviti seterusnya iaitu ice breaking. Kelihatan semua fasilitator sudah pon berada di padang tetapi hanya 10 orang pelajar yang ada di situ, ada 7 orang pelajar lagi yang masih tidak turun.

Lee Jong Suk : Mana lagi 7 orang pelajar? Dorm mana yang xdek nie?

Chanyeol : Semua ahli dorm c xdek cikgu jong suk dengan dua orang budak dorm a.

Kim Soo Hyun : Budak2 nie mmg nak makan rotan agaknya, pantang betul budak xdengar kata ni.

Lee Jong Suk : Nanti dulu, kita bagi announcement dorang xturun karang, baru kita naik atas.

Perhatian kepada semua pelajar, sila turun ke padang dengan kadar yang segera. Jika kamu tidak turun dalam masa 3 minit, tahulah nasib kamu.

Semua pelajar dorm c merupakan pelajar yang paling bermasalah di antara semua dorm kerana itu fasilitator di situ menempatkan mereka di tingkat atas sekali dalam satu bilik, mungkin cara itu salah, tetapi itu lebih baik daripada fasilitator terpaksa menadah telinga pelajar dibuli dan sebagainya, jenuh juga dibuatnya.

Sunggyu : Turun woit woohyun, karang naik singa jantan tuh, payah kita, patah riuk pulak karang.

Woohyun : Malas betul lah, tido lagi baik kot, arghhhhh

.....................................

Gong Hyo Jin : Okay, semua dah adakan, nama saya cikgu Gong Hyo Jin, panggil cikgu hyo jin, hari ini aktiviti petang kita santai, ice breaking, mungkin dikenali sebagai....

Suho : Cikgu mana ice nye cikgu? Hahaha (semua pelajar tertawa)

Gong Hyo Jin : Kamu jgn kurang ajar, saya belum abih cakap lagi, okay, sesi perkenalan kita hari ini dimulai dengan cikgu2 kat sini. Pagi tadi kamu dah kenal cikgu jong suk dengan cikgu soo hyun, mereka berdua adalah cikgu fizikal kamu. Kiri saya adalah ketua fasilitator kat sini Puan Bae Jong Ok, kanan saya pula cikgu kelas kamu nanti, Cikgu Song Ji Hyo, manakala belakang saya adalah warden kamu semua Cikgu Youngkwang, Cikgu Park Shin hye, sebelah dia adalah cikgu kaunseling kamu, manakala cikgu tinggi ni adalah cikgu lee kwang soo, die bahagian kebajikan sepanjang kamu berada di sini. Paham. Saya juga merupakan cikgu kelas kamu semua nanti. Sekarang saya mahu kamu semua membentuk 3 kumpulan, satu kumpulan 5 orang, dua kumpulan lagi 6 orang. Bilang 1 sampai 3 bermula dari kanan saya.

......................................................

Kim Soo Hyun : Okay itu sahaja aktiviti ice breaking petang nie, semua dah kenal antara satu sama lain kan, so, lepas nie, minum petang, kamu semua boleh beratur ambil makanan masing2, tepat jam pukul 8 malam karang, ada sedikit penerangan daripada cikgu2 kelas kamu. Kamu mesti turun tepat masa, jgn lmbt, kamu lambat tekan tubi 50 kali. Bersurai.

Suho : Pffftttt, pot pet pot pet pot pet, die ingat kita nie apa. Arah itu arah ini, arghh, dah macam latihan tentera dah, aku benci betol.

Tao : Lol, menyampah sehh, macam budak2 die buat kita semua, aku xpuas hati.

Xiumin : Aku minta ada roti petang ni. Lapar pulak perut ni.

Lay : Ko mmg pikir pasal makan je kan. Hahaha, xiumin2.

..................................... end part 3 .........................................

Horror HostelWhere stories live. Discover now