Dataran Jasmani
Kelihatan 6 orang guru pelatih sudahpon berada di dataran jasmani pada malam itu. Mereka menanti ketibaan pelatih2 kem dan juga guru pelatih yang bertugas pada malam itu.
Ahli2 dorm a sudahpon tiba di dataran itu dengan membawa berita yang mengecewakan. Puas sudah mereka memusing kawasan sekitar padang dan cafe tetapi tidak juga menjumpai rakan mereka.
20 minit selepas dorm a tiba, dorm c bersama cikgu kwangsoo juga mengambil tempat di dataran jasmani itu. Mereka juga tidak menjumpai apa2. Wajah lay pucat lesi, manakala suho mengigil ketakutan. Cikgu park shin hye meminta mereka bertenang dan memberikan mereka air.
Tepat jam 12 mlm, muncul pula ahli2 dorm b, keadaan baekhyun dipapah oleh chen dan sung jong. Manakala sunggyeol dipapah oleh chanyeol dan l menimbulkan tanda tanya mereka semua.
Song ji hyo : okay, sy harap kita semua dapat menenangkan diri dan menunggu kehadiran dua orang cikgu kita iaitu cikgu youngkwang dan juga cikgu soo hyun.
Bae jong ok : itu pon mereka sudah tiba.
Cikgu youngkwang dan cikgu soo hyun wajah mereka sugul, hampa kerana mereka juga tidak menemui apa2.
Park shin hye : sekarang ni apa kita nak buat? Kawan2 kamu masih juga xditemui.
Lee jong suk : sebenarnya apa yang terjadi kepada kamu ahli dorm b dan juga dorm c?
Kim soo hyun : boleh seorang di kalangan kamu terangkannya?
Lantas xiumin dan juga chanyeol menerangkan kesemuanya tanpa meninggalkan sedikit fakta pon. Kejadian2 yang rakan mereka alami diceritakan semua. Selesai bercerita, puan bae jong ok selaku pengetua kem tersebut melepaskan keluhan berat.
Youngkwang : nampak x kisah lepas macam dah nak jadi balik dah ni.
Gong hyo jin : mungkin sudah sampai masanya kita ceritakan kepada mereka semua.
Lee jong suk : saya pon rasa macam tu.
Bae jong ok : tapi bila kami cerita, saya harap tiada di antara kamu yang menarik diri drpd kem ini dan berjanji bersama kami utk menyelesaikan kes kawan kamu ini. Paham?
Semua pelatih : faham cikgu.
....................................
Flashback *lima tahun lalu*
Kejadian berlaku di bangunan kelas. Jung il woo dan nishah adalah pelatih yang menghadirkan diri dalam kursus pembentukan guru. Mereka bercinta setelah dua bulan mengenali diri masing2 melalui kem tersebut. Malangnya atas kecuaian dan kenaifan nishah, dia tidak tahu dirinya dipergunakannya. Dia telah merelakan dirinya diperkosa oleh jung il woo sehingga mengandung dan jung il woo seperti mahu lepas tangan atas insiden itu.
Jung il woo : saya dah janji dengan awak akan tolong awak. Percayalah.
Nishah : kenapa awak mesti ambil masa lama sangat? Awk mesti bertanggungjwb. Awk mesti sbb semua menda jadi salah awk.
Jung il woo : awak yang merelakan diri awak. Gugur kan je kandungan awk tuh. Semua masalah awk akan selesai.
Nishah : tapi awk dah janji nak menikahi saya. Kahwin dan besarkan anak ini.
Jung il woo : aku xpernah janji apa2 pada kau perempuan murah. Kau yang berharap sangat. Aku dah nak tolong kau. Kau yang xnak. Kau nk taw sometimes you have to let it go and see what happen. Haha
Nishah : ko ingat senang ke nak let it go semua ni. Aku akan jumpa warden dan cerita perkara sebenar, biar kau malu.. Haha
Malam itu.....
YOU ARE READING
Horror Hostel
FanfictionKhas untuk Inspirit, exo l dan peminat2 drama korea Mengisahkan hostel lama yang terletak di hujung bandar, jauh ke dalam hutan. Kisah perjalanan pelajar2 nakal dalam menempuh suasana kem dan cara mereka menyelesaikan pelbagai misteri yang dialami o...