16

99 18 2
                                    

__კარგი მიდი დაიწყე.
__ალისია პირველრიგში იმას გეტყვი, რომ ზებუნებრივი არსებები არსებობენ.
__ხო როგორღაც გუშინ გავიგე ეგ.
სიცილით მითხრა.
__ჰარიც ერთ_ერთი მათგანია.
უეცრად მივახალე და მომღიმარი სახე გაუშეშდა.
__შეგიძლია კონკრეტულად მითხრა რას გულისხმობ როდესაც მეუბნები რომ ჰარიც ერთ_ერთი მათგანია.

ღრმად ჩავისუნთქე, მოვემზადე მოსალოდნელი რეაქციისთვის და ზედმეტი მიმოხილვის გარეშე ვუთხარი.
__ის ვამპირია.
წამიერად სახე გაუშეშდა, არ ინძრეოდა. მეც ვაცადე ეს ყველაფერი გადაეხარშა და შემდგომ გაგვეგრძელებინა.

__ამმ...ანუ ჰარი, ის ჰარი რომელსაც ჩვენ ვიცნობთ.. ის ვამპირია?
__კი ასეა.
__ვამპირი, ეშვებით, წითელი თვალებით და იმ ყველაფრით რაც წიგნებში წერია?
__დაახლოებით.
__მოიცა და ადამიანის სისხლით იკვებება?
__აი მაგაზე კი ნამდვილად არაფერი მიფიქრია, და მეც ხომ არ ვკითხავდი?

ალისიას შეკითხვაზე მეც ჩავფიქრდი.
ნუთუ მართლა ადამიანის სისხლით იკვებება?ის ხომ ვამპირია, ჯანდაბაა,
ნამდვილი ვამპირი.
__და გუშინდელზე რამე გითხრა? (ალისია)
__ბევრი არაფერი, მერე მოგიყვები.

ამასობაში, კიბეზე მორბენალი ფეხის ნაბიჯების ხმა გავიგე და მოვემზადე იმისთვის რომ კარი გაიღებოდა. მართალი აღმოვჩნდი და კარი გამალებით შემოაღო მამამ. გული აჩქარებოდა და წინადადების წამოწყებამდე რამოდენიმე წამით შეისვენა.
__გოგოებო სასწრაფოდ ტელევიზორი ჩართეთ და საინფორმაციო არხზე გადართეთ.
მხოლოდ ეს თქვა და კარი გაიხურა.
ჩვენც დაინტერესებულებმა ჩავრთეთ ტელევიზორი იმ არხზე რომელზეც მამამ გვითხრა და საწოლზე ჩამოვჯექით.
__ღმერთო ჩემო, გრეისს...
__ეს ხომ ჩვენი სკოლაა.

"გაცნობებთ, გაირკვა რომ გუშინ N.. სკოლაში, დახურული ტიპის წვეულება მიმდინარეობა, რომლის შესახებაც დირექტორმა და მასწავლებლებმა არაფერი იცოდნენ.
ამავე დაწესებულებაში დაახლოებით
01:00 საათისთვის განხორციელდა თავდასხმა მოსწავლეებზე. ჯერჯერობით უცნობია თუ ვის მიერ იყო თავდასხმა წარმოწყებული. ასევე გაცნობებთ რომ ამ მოვლენას ემსხვერპლა 7 მოსწავლე და დაშავებულია 11. ხოლო იმ მოსწავლეებზე რომლებიც ასევე იმყოფებოდნენ წვეულებაზე ინფორმაცია არ გვაქვს.ახლა კი ეკრანზე იხილეთ სურათები შემთხვევის ადგილიდან"

secrets of life. l〔დასრულებულია〕Where stories live. Discover now