7

107 20 11
                                    

სირენის ხმები გაისმა, რა დროსაც მუსიკა სრულიად გაწყდა. ხალხს პანიკა დაეტყო სახეზე და არეულობაც მაშინ დაიწყო. ალკოჰოლის გამო გვიან გავიაზრე თუ რა ხდებოდა, ჰარის ხელი ნერვიულად ჩავკიდე.
__ვერვიტან ამ მომენტს.
ჰარიმ ბოხი ხმით ამოილაპარაკა.
კარზე კაკუნი გაისმა, ყველა გაშეშებული იდგა, არავინ არ ფიქრობდა იმაზე, რომ კარს გააღებდნენ ამიტომ ჰარის ხელი გავუშვი და დავაპირე გამეღო.
__გრეის გაჩერდი.
ერთ_ერთმა გოგომ მითხრა.
__რატომ უნდა გავჩერდე, ისე იმალებით თითქოს რაიმე დიდი დანაშაული ჩაგვედინოს.
კარი გავაღე და ჩემს წინ მაღალი ულვაშებიანი, პოლიციის ფორმაში ჩაცმული კაცი დამხვდა.
__გამარჯობათ.
თმა ყურს უკან გადავიწიე და კაცს თვალებში ჩავაშტერდი.
__გოგონა თქვენი სახლიდან მაღალ ხმაზე აწეული სიმღერები გამოდის, შესაბამისად ეს მეზობლებს აწუხებს თანაც უკვე გვიანია.
__ბოდიშით...ჩვენ უბრალოდ გართობა გადავწყვიტეთ.
__კი მაგრამ ხო ხვდებით, რომ ეს შემაწუხებელია.
__დიახ რათქმაუნდა.
ცა განათადა და დაიგრუხუნა, ქარი ამოვარდა, თითქოს ყველა ფრინველი რაღაც სახლში ყავდათ გამომწყვდეული და გამოუშვეს, დაბნეულები დაფრინავდნენ.
__როგორც ჩანს რაღაცამ შემოუტიათ.
ჩემს წინ მდგომმა კაცმა გარეთა სიტუაციაზე მიმითითა.
__ალბათ...
დამშვიდობებას ვაპირებდი და კარის დაკეტვას მაგრამ გოგონას ყვირილმა შემაწყვეტინა.
ყველამ უკან გავიხედეთ, ხელი ფანჯრისკენ ჰქონდა მითითებული და სულ კანკალებდა.
__რამოხდა?
პოლიციამ კითხა.
__მე...მე...იქ...ეშვებიანი, წითელ...თვალება და სისხლიანი კაცი დავინახე.
სიტყვებს ერთმანეთს ძლივს აბავდა, ტიროდა და კანკალებდა.
კაცმა ფანჯრიდან გადაიხედა, შემდეგ გარეთ გავიდა და სახლს კრუგი დაარტყა.
__გრეისს
ჰარი მოვიდა და ზურგს უკან ამომიდგა. მისკენ შევტრიალდი, ხელი მომკიდა, მითხრა რომ მას გავყოლოდი.
__ჰარი ეხლა სად უნდა წავიდეთ.
__უბრალოდ ზემოთ ავიდეთ.
__კი მაგრამმ
__გრეისს წამოდი
ხელზე დამქაჩა და მალევე ერთ_ერთ ოთახში აღმოვჩნით.
__კარგი რა ყველა დაბლა არის ჩვენ აქ რაგვინდა.
__რაც დაბლა ხდება არ მომწონს, ასე რომ აქ ვიყოთ შედარებით უასაფრთხოა.
__შენი აზრით იმ გოგოს მოეჩვენა თუ მართლა დაინახა ის კაცი ვინც აღწერა?!
ვკითხე და ლოგინზე დავჯექი.
__არვიცი და შენ როგორ ფიქრობ?
ისიც გვერდით მომიჯდა.
__ახხხ ვფიქრობ დაინახა, რაღაც უცნაური ხდება.
ლოგინზე ორივე ზურგით გადავწექით.
__ჰარი ვამპირების გჯერა?
__ ეს საიდან მოიტანე ახლა. და შენ?
__არვიცი, მაგრამ მათზე ინფორმაციის მოძიება დავიწყე, მინდა ბევრი რამ წავიკითხო მათზე.
__და რატომ?
__დედაჩემი არც ისე დიდიხანია რაც გარდაიცვალა, მითხრეს რომ მას ამოუცნობმმა რაღაცამ უკბინა, საქმე დახურეს რადგან ვერაფერს მიაგნეს.

secrets of life. l〔დასრულებულია〕Donde viven las historias. Descúbrelo ahora