ქამრის გახსნა დაიწყო. თანდათან მიახლოვდება, ხელებს ჩემსკენ იშვერს და თან გიჟივით იწყებს სიცილს.
__არ მომეკარო, არც კი გაბედო ჩემი შეხება შენი ბინძური ხელებით.
__და ვინ გადაგარჩენს ამისგან?მართლა გრეისს, ვინ გადაგარჩენს ახლა ამისგან? მარტო ხარ.
__მოვიდა დრო დედაშენის გამო პასუხი შენ აგო, პატარა გოგოვ.
__მანიაკი ხარ. არ შემეხო.შეწინააღმდეგება ვცადე, რადროსაც მთელი ძალით დამახეთქა ხის რაღაცას, რომელიც ჩემს უკან იყო.
იმის თავიც აღარ მქონდა რომ ფეხზე წამოვმდგარიყავი. შენი აღსასრულიც დადგა გრეის. თვალები დავხუჭე და მოვემზადე იმისთვის, რაც შეიძლება მომხდარიყო.ხმაური, რაღაც აყოვნებს მას და მეც თვალებს ვახელ. კარი იშლება, როდესაც რაღაც გარედან ძლიერად ურტყამს.
ორი სხეული შემოდის ოთახში და მის პირისპირ ჩერდება.
__გამარჯობა დრაკულა.
__ერიკ ნორტმან, დიდიხანია ერთმანეთს არ შევხვედრილვართ.
__მარტო არ ვარ, მეგობარიც მოვიყვანე. ჰარი ახლა...ჰარი საიდანღაც ჩნდება ხის სარით ხელში, მაგრამ ის ამ ყველაფერს თავიდან იცილებს. ერიკიც არ ყოვნდება და ორივე რთად თავს ესხმიან.
არაფერია იმაზე საშინელი სანახავი, ვიდრე ვამპირთა შერკინება. მითუმეტეს მას შემდეგ რაც ერთ_ერთი მათგანი შენს გაუპატიურებას და მოკვლას ცდილობს.
ერიკი და ჰარი ცდილობენ რომ მას ხის სარი გაუყარონ, მაგრამ როგორც აღმოჩნდა დრაკულა, ბევრად სწრაფი აღმოჩნდა. მაგრამ ამას ხელი არ შეუძლია მათგვის და ბოლოს საწადელს მიაღწიეს.
ხის სარმა რომელიც ჰარის ეჭირა ხელში, მისი გულის გავლით გაიარა და იმ წამს ყველაფერი დასრულდა.მაშინვე სხვაგან გავიხედე, როცა სარ გაყრილი ვამოირისგან მხოლოდ შინაგანი ორგანოები იყო დარჩენილი.
__გრეის, ყველაფერი მორჩა, დამთავრდა. აქ ვარ, შენს გვერდით.
__ჰარიი. მოხვედი, ვიცოდი რომ მოხვიდოდი.
__კარგი წავიდეთ აქედან.
ESTÁS LEYENDO
secrets of life. l〔დასრულებულია〕
Fanficთითქოს ამ სამყაროს არ ეკუთვნის და მეც თან მითრევს, მისი ზეციური თვალებით.