21

98 16 1
                                    

__ვიცი მიზეზი თუ რატომ არის ის ინფიცირებული.
__რა? შეგიძლია ყველაფერი დაწვრილებით აგვიხსნა?

სანამ ისევ რამეს იტყვის მიყურებს და თითქოს ჩემში რაღაცას ხედავს.
თვალზე ცრემლი ადგება, რომელსაც ხელით უხეშად იშორებს და საუბარს განაგრძობს.

__რუბი. შენ რუბი დევისის ქალიშვილი ხარ.
__დიახ, რუბი დედაჩემი იყო.
ვპასუხობ გაოცებული, რადგან დედაჩემი მათთან არასდროს მიხსენებია.
__ღმერთო ჩემო, არც კი მჯერა რომ შენ ხარ. რუბის ქალიშვილი, რომელიც ახლა ჩემს წინ დგას.
__დედა რა ხდება? საიდან იცი გრეისის ვინაობა? (ჰარი)

ჰარიც ისეთივე გაოცებულია როგორც მე. ველოდები რას იტყვის პამელა, რომ ცნობისმოყვარეობა როგორღაც დავიკმაყოფილო.

__კარგი ჩამოჯექით და ყველაფერს დაწვრილებით მოგიყვებით. სულ თავიდან დავიწყებ.
მოკლედ, ყველაფერი დიდი ხნის წინ დაიწყო. მაგრამ იმ ღამეს, 15 წლის წინ რაღაც მოხდა...
მეგობარი მყავდა, რუბი რომელიც ატირებული და შეშინებული მოვიდა ჩემთან თავის 3 წლის ქალიშვილთან ერთად. მითხრა რომ თავს უსაფრთხოდ აღარ გრძნობდა და რომ იცოდა ადრე თუ გვიან მასაც მიაკითხავდნენ. როდესაც ამას მეუბნებიდა თავის თავზე არ ღელავდა, ბავშვზე რომელიც სიცოცხლეზე მეტად უყვარდა. იმ ღამეს მე და რუბიმ ბევრი ვილაპარაკეთ. ორივემ ვიცოდით რომ მისი შვილი ვერასდროს იქნებოდა დაცული, რუბის სიკვდილის შემდეგაც კი. საბოლოოდ კი ერთ გადაწყვეტილებამდე მივედით.
ბავშვი უნდა დაგვეცვა, ყველანაირ ფასაც. ამისთვის კი ყველაზე რთული გზა ავირჩიეთ.
__დედა რა ჩაიდინეთ?
__იმ ღამეს ბავშვს დიდი რაოდენიბით ვამპირის  სისხლი შევუყვანეთ ორგანიზმში. ეს იყო გარანტია რომ თუ იგი მოკვდებოდა, ვამპირად იქცეოდა და მისი სიკვდილის ნახვა არავინ მოუწევდა.
__დედაა....
__ეს ბავშვი კი შენ ხარ გრეის. დედაშენს უნდოდა ყველანაირ ფასად დაეცავი და ამ ყველაფერს თავი შესწირა.
__ანუუ, ეს არის მიზეზი?
__დიახ. გრეის, შენი სხეული ვამპირის სიახლითაა გაჟღენთილი, ჩვენს გამო და სწორედ ამიტომ შეგხვდა ინფექცია მხოლოდ შენ.

secrets of life. l〔დასრულებულია〕Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz