Hermiona i Pansy poszły na kolacje i jak weszły do Wielkiej Sali ich uwagę zwróciła nowa nauczycielka. Poszły na swoje miejsca i zaczęły jeść przy czym rozmawiały i śmiały się, nagle Dumbledor wstał i podszedł do mównicy.
- Dzień dobry uczniowie - powiedział donośnym głosem Dumbledor i kontynuował przemówienie.
- Chciałbym wam przedstawić nowego nauczycielka OPCM ponieważ profesor Umbridge została wydalona. A nową nauczycielem jest od teraz profesor Perseus Parkinson. Mam nadzieję, że dobrze go przyjmiecie. To tyle dziękuję możecie jeść - Dumbledor skończył przemowę i wrócił na swoje miejsce.
Pansy siedziała przez cały czas po usłyszeniu imienia i nazwiska nowego nauczyciela cała zszokowana nie mogła uwierzyć, że nowym nauczycielem będzie jej ojciec, z którym jest skłócona od 5 lat.
- Hermiona - szepnęła Pansy tak aby jej nikt nie usłyszał.
- Co? - spytała.
- Chodźmy do naszego dormitorium teraz - powiedziała Pansy i wybiegła a za nią Hermiona. Gdy dobiegły do swojego dormitorium Pansy szybko zamknęła drzwi na klucz.
- Pansy wytłumaczysz mi w końcu o co ci chodzi? - spytała Hermiona,
- B-bo ten nowy nauczyciel t-to mój ojciec z którym jestem pokłócona od 5 lat - odpowiedziała Pansy i usiadła na łóżku.
- Pansy to może on tu chce być aby się z tobą pogodzić - powiedział Hermiona i usiadła koło niej na łóżku przytulając ją.
- Wątpię - powiedział smutno Pansy-on jak się z kimś pokłóci to nie chce się pogodzić a tym bardziej ze mną.
- Dlaczego tak myślisz? - spytała Hermiona - wiesz przecież, że ludzie się zmieniają więc może on też się zmienił.
- Nie Hermiona nie on się nigdy nie zmieni! - krzyknęła Pansy z napływu emocji i uciekła do łazienki
***
Hejka, kochani kolejny rozdział. Mam nadzieje, że wam się podoba.
Pozdrawiam.
Ig:sysi_a123
tiktok:sysi_a123
I stwierdziłam, że rozdziały będą się pojawiały w poniedziałki o godzinie 12:00.
CZYTASZ
𝓓𝓵𝓪𝓬𝔃𝓮𝓰𝓸 𝓭𝓸𝓹𝓲𝓮𝓻𝓸 𝓽𝓮𝓻𝓪𝔃... l 𝓟𝓪𝓷𝓼𝓶𝓲𝓸𝓷𝓮 16+ᶻᵃᵏᵒⁿᶜᶻᵒⁿᵉ
FanfictionZaczęte: 1.4.21r. Zakończone: 21.2.22r. Przygoda dwóch dziewczyn,które od pewnego czasu są w sobie zakochane ale nikomu nie chcą o tym powiedzieć lecz w pewnym momencie jedna z nich nie wytrzymuje i postanawia umówić się z tą drugą każda z nich wyja...