3.~𝓘𝓶𝓹𝓻𝓮𝔃𝓪~

682 20 3
                                    

Hermiona nic nie odpowiedziała i gdy tylko drzwi się zamknęły pobiegła zrobić lekki szybki makijaż i ubrać się w ładną sukienkę, popryskała się perfumami i gdy zobaczyła, że zostały jej 2 minuty poszła szybko do salonu Ślizgonów. Wszyscy zaczęli się dobrze bawić piwo kremowe, sok dyniowy i ognista whisky lały się litrami. Wszyscy, którzy byli na imprezie byli mocno pijani.

Po 30 minutach grali w całowaną butelkę były różne paru m.in. Blaise i Ron, Harry i Draco, Neville i Luna, Ginny i Luna grali tak przez parę godzin (była już 2 w nocy) stwierdzili, że jest już późno więc zrobili ostatnie losowanie butelką.

- Pansy no dawaj twoja kolej - powiedział Draco.

- Okej - powiedziała Pansy i wylosowała Hermione.

- Uuuuuu - powiedzieli chórem Blaise i Draco.

- Nie ma takiej opcji - powiedziała Pansy.

- To tylko zabawa - powiedział pijany Draco.

- Nie!!! Koniec imprezy!!! - krzyknęła Pansy i wszyscy rozeszli się do swoich dormitoriów oprócz Pansy i Draco.

- Gdy wszyscy poszli w salonie Ślizgonów została tylko Pansy i Draco.

- Pansy - powiedział niepewnie chłopak.

- Czego?! - powiedziała zdenerwowana Ślizgonka.

***

Hejka, kochani kolejny rozdział. Mam nadzieje, że wam się podoba.

sorki za taką przerwę ale nie miałam weny do pisania.

Pozdrawiam.

Ig:sysi_a123

tiktok:sysi_a123

𝓓𝓵𝓪𝓬𝔃𝓮𝓰𝓸 𝓭𝓸𝓹𝓲𝓮𝓻𝓸 𝓽𝓮𝓻𝓪𝔃... l 𝓟𝓪𝓷𝓼𝓶𝓲𝓸𝓷𝓮 16+ᶻᵃᵏᵒⁿᶜᶻᵒⁿᵉOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz