12.~𝓟𝓸𝓭𝓸𝓫𝓪 𝓬𝓲 𝓼𝓲𝓮̨ 𝓬𝓸?~

624 13 3
                                    

Pansy wysunęła spod łóżka wielkie pudło zabawek erotycznych i zaczęła w nim czegoś szukać.

- O wow - powiedziała Hermiona zszokowana ilością zabawek - Ile ty tego masz? Pewnie dużo na to pieniędzy wydałaś - dodała.

- W sumie nie kosztowało dużo.-odpowiedziała nadal szukając - Mam! - nagle krzyknęła wyjmując z pudła wibrator.

- Pansy czy to jest...wibrator? - spytała Hermiona.

- Tak - odpowiedziała - a teraz połóż się i rozstaw nogi tylko szeroko - powiedziała Pansy i po chwili Hermiona już leżała na plecach z szeroko rozstawionymi nogami.

Hermiona leżała i czekała ale zanim Pansy włożyła jej wibrator nałożyła na niego trochę lubrykantu aby wszedł z mniejszym bulem, ale dobrze wiedziała, że nie musi tego robić bo Hermiona była już mokrą na dole. Powoli podeszła do Hermiony I wsunęła jej wibrator do jej dziurki.

- Ohhh.. - jęknęła niekontrolowanie Hermiona.

- Podoba ci się co? - spytała Pansy.

- Tak, tak ba-bardzo - odpowiedziała jej Hermiona.

- Spokojnie jeszcze go nawet nie włączyłam.-powiedziała Pansy I w tej samej chwili wzięła telefon i włączyła wibrator (Pansy miała w telefonie apke do wibratora i dlatego "sterowała" telefonem) i usłyszała to co chciała usłyszeć ciche jęki Hermiony.

Pansy na chwilę przerwała pracę wibratora i kazała Hermionie wstać i się ubrać nie wyjmując wibratora. Tak jak Pansy chciała po 5 minutach Hermiona była już ubrana.

- Pansy po co miałam się ubrać?- spytała - jeszcze w dodatku nie wyjmując wibratora - odpowiedziała.

- Hermiona zabieram cię na zakupy - odpowiedziała deportujemy się 5 km od mugolskiej galeria i będziemy musiały tam dojść na pieszo i w każdej chwili będę mogła włączyć wibrator i przesuwać albo na jedynkę albo na dwójkę i tak dalej na inne po prostu nie patrząc na to co klikam a ty musisz iść i nie możesz się zatrzymać ani tym bardziej zacząć jęczeć na ulicy.-powiedziała - zrozumiałaś? - spytała.

- Tak - odpowiedziała i ruszyły za bramę Hogwartu i szybko się deportowały.

Hejka, kochani dzisiaj trochę dłuższy rozdział, ale mam nadzieję, że wam się spodoba.

Pozdrawiam.

Ig:sysi_a123

tiktok:sysi_a123

𝓓𝓵𝓪𝓬𝔃𝓮𝓰𝓸 𝓭𝓸𝓹𝓲𝓮𝓻𝓸 𝓽𝓮𝓻𝓪𝔃... l 𝓟𝓪𝓷𝓼𝓶𝓲𝓸𝓷𝓮 16+ᶻᵃᵏᵒⁿᶜᶻᵒⁿᵉOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz