10.~𝓟𝓪𝓷𝓼𝔂 𝓳𝓾𝔃̇ 𝔀𝔂𝓼𝓽𝓪𝓻𝓬𝔃𝔂~

662 18 0
                                    

A później dotarła do miejsca „docelowego".

- Hermiona na pewno - jeszcze raz spytała się dla pewności.

- T-ak Pansy na pewno - odpowiedziała Hermiona.

Pansy powoli sadziła jeden palec do mokrej już dziurki Hermiony.

- Ahh - jęknęła Hermiona.

Po chwili Pansy włożyła w nią drugi palec i po chwili jeszcze trzeci. Poruszała nimi przez chwilę w środku Hermiony i po chwili wyjęła. Hermiona wydała z siebie pomruk niezadowolenia. Pansy podniosła ją do pół siadu i położyła się twarzą pomiędzy jej nogami i penetrowała ją językiem,w tym samym czasie Hermiona wydawała z siebie jęki i pomruki zadowolenia i bawiła się włosami Pansy.

- P-Pansy j-ju-już wy-wy-wystarczy - powiedziała Hermiona.

Pansy wyjęła swój język z dziurki Hermiony i położyła się na jej brzuchu. Hermiona lekko się obniżyła tak,że teraz obie leżały.

- Pansy - powiedziała.

- Tak? - spytała

- Dzięki - podziękowała Hermiona.

- Nie ma za co - odpowiedziała Pansy i wtuliła się w nagie piersi Hermiony.

- Wstań - powiedziała Hermiona a Pansy od razu z niej wstała - teraz powinnam ci się odwdzięczyć nie sądzisz? - spytała.

- Nie Hermiona nie trzeba - powiedziała Pansy.

***

Hejka, kochani kolejny rozdział. Mam nadzieje, że wam się podoba.

Pozdrawiam.

Ig:sysi_a123

tiktok:sysi_a123

I zobaczcie na moją tablice tam są pewne wyjaśnienia.

𝓓𝓵𝓪𝓬𝔃𝓮𝓰𝓸 𝓭𝓸𝓹𝓲𝓮𝓻𝓸 𝓽𝓮𝓻𝓪𝔃... l 𝓟𝓪𝓷𝓼𝓶𝓲𝓸𝓷𝓮 16+ᶻᵃᵏᵒⁿᶜᶻᵒⁿᵉOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz