♪Fᴇᴀʀ♪

223 33 309
                                    

8

بەخێربێیت.....☘︎︎
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-/ ھەی گەمژە، تۆ بەڕاستی تەواوی کاتەکە لەگەڵ بارانەکە ڕێت کردووە!!؟

- ئاھــ' بەڵێ!

-/ وا نەزانی پێم ناخۆش بێت، سوپاسی خوا ئەکەم ئەقڵتی بۆ گەڕاندیتەوە لەگەڵ بارانەکە..

- ھـیۆنـگ،، ئێمە لە ناوەڕاستی وەرزی پاییـزین!

بە بێزاریەوە وشەکانی دەربڕی و پاڵی دایەوە، یوونگی خەریکی گاڵتەکردنە پێی..

-/ ئێ، ئینجا با لە ناوەڕاستی وەرزی پاییـزیش بین! گرنگ ئەوەیە ئەم بارانە بۆ گەڕاندنەوەی ئەقڵی تۆ ئامادە بووە.

- نچ، وا ناکرێت! من ئەڕۆم بۆ لای 'یــون' لە جیاتی ئەوەی گرنگیم پێ بدات، گاڵتەم پێ ئەکات...

-/ ئەسڵەن بۆت نیە قـــســەشــ بــکــەیـــتــ، گــــەمـــژە!

کۆتایی قسەکانی بە ھاوارەوە کرد، جۆنگکووک'یش بە پێکەنین و ڕاکردنەوە بۆ سەرەوە ڕۆشت.




☽︎جۆنگکووک☾︎

- بمبوورە چاو ڕەشەکەم، ئەمڕۆ گرنگیم پێت نەدا...

ھێواش ھێواش لە باوەشم کرد، دەستم خستە نێو قژە نەرمەکەی و بۆنیم ئەکرد، ئەو بۆنی مناڵی ھەیە!

چەن بە ھێمنی ھەناسە ھەڵئەمژێت و ئەیداتەوە، گرانبەھاکەی من شایەنی باشترینەکانە لە جیھان'دا.

ئەمەوێ بخەوم، بەڕاستی ماندووم،، سەرەڕای ئەوەی ئەوەندە نابێ ھەستاوم! بەڵام ئەمەوێ بخەومەوە، باوەشی 'یــون' تایبەت'ترینە بۆم، بەڵام من ئەوم لە باوەش کردووە ھھھھە، ئەزانم بچکۆڵەیە.

جلە گەورەکانی زۆر جوانە، ھھھھە ئاھ خزمەت کارەکانی ئێرە یارمەتیان داوە بۆ لەبەرکردنی ئەمە، بەڵام زۆر شیرینە...



جۆنگکووک ڕووی خۆی سوڕاند بۆسەر ڕوخساری 'یــون'، ماچی نێوچاوانی و ڕوومەتەکانی کرد و بە ھێمنی چاوەکانی داخست تاا خەو بردیەوە...


ویستی بڕواتە ژورەکەی و پشوو بدات ھەستی بە خەواڵووی ئەکرد تا یەکێک لە خزمەتکارەکان بانگی کرد ئەویش وەستاو بە تێنەگەیشتنەوە سەیری کرد...

* بەڕێزم...!

سەیری کرد زانی چاوەڕێی وەڵامە بۆیە ھەر زوو دەستی کرد بە قسەکردن،

꧁𝗛𝗲𝗿 𝗦𝗶𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗧𝗲𝗮𝗿𝘀꧂Where stories live. Discover now