1
بەخێربێیت.....☘︎︎
(*) بۆ پاسەوان بەکار ئەھێنرێت
(•) بۆ کەسێکی نەناسراو
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~لە ناو ئۆتۆمبێلەکە لە بەشی دواوە دانیشتوە دەستێکی لەسەر لایەکی شوشەکەیە دەستەکەی تریشی لەسەر قاچەکانی لە کاتێک قاچی لەسەر قاچ داناوە ... زۆر پیاوانە دەرەکەوێت ..... پاساوەنەکە خەریکی شۆفێری کردنە...'
نازانێت دڵخۆش بێت یان دڵتەنگ...! ماوەی ساڵێكە بەجێی ھێشتوە نەیتوانیوە قسەی لەگەڵ بکات بەھۆی کارە زۆرەکانی ھەر خۆی ئەو قسە ناکات .... ئەو بەڕاستی بیری ئەکات ....
بە ڕێکی دانیشتبوو کاتێک بە کەمی گەڕایەوە بۆ پێشەوە بەھۆی وەستانی ئۆتۆمبێلەکە ... ھەر ئەوەش وای کرد لە جیھانی بیرکردنەوە بێتەدەرەوە .... ئەو پاسەوانانەی کە لە دەرەوە چاوەڕوان بوون یەکێک لەوان ھات و دەرگای ئۆتۆمبێلەکەی بۆ کردەوە .... ئەوانی تریش وەستابوون بۆ بەخێرھاتنەوەی .....
* فەرموو بەڕێزم ... بەخێربێیتەوە...'
• سوپاس
"سوپاسی پاسەوانەکەی کرد بە زەردەخەنەیەکی جوان"ئەڕۆشت بەرەو دەرگای کۆشکەکە ... بەڵێ ئەو کۆشکەی مناڵی تیا بەسەر برد ئەو کۆشکەی تێیدا پێکەنی .... ئایا ژیان ھەر بە پێکەنین و دڵخۆشی مایەوە لەگەڵی..! ئێستا بوە بە کۆشکە خەمگینەکە .... ئەوەش بەھۆی خۆشی ماڵەكە كە ئێستا نەماوە...
گەیشتەبەردەم دەرگاکە کە باوکی وەستا بوو بۆ پێشوازی کردن لێی ..... سەیری چاوەکانی یەکیان ئەکرد کە ئەگەشایەوە بەھۆی فرمێسکەوە....
• باوکە'ھ ....
+ کووڕم...
بە تووندی باوەشیان لە یەک دا ....
☽جۆنگکووک☾
ئاھ .... باوەشی چەند ئارام بەخشە.... خودایە ھەرگیز ئەوم لێ مەستێنەوە گەر ئەو نەبوا ئێسە من چیم ئەکرد...'
لە باوەشی ھاتمە دەر لە کاتێک چاوم بە فرمێسکەکانی کەوت .... ئەزانم زۆر خەم ئەخوات ... کێ خەم ناخوات لە کاتێک کۆشکەکە ئێستا بەتەواوی خەمگینە...!؟- باوکە.... بیرم ئەکردی زۆر....'
+ منش کوڕەکەم ... دەی وەرە
بە تەواوی ڕۆشتین لە دوای بەخێرھاتن کردنم لە لایەن دادەکان و مامەکان و پاسەوانەکەن ..... بەڵام..! ئەوە خۆیەتی...!
- خاتوو چێی سۆک
^ بەخێر بێیتەوە کووڕەکەم
خێرا باوەشم پیای کرد .... لە دوای دایکم ئەو دایکم بوو..!
جیا بوومەوە لێی سەیری ناو چاوەکانیم کرد ئەویش بە ھەمان شێوە ....- بیرم کردبویت خاتوون ...
^ ھھھە منیش جۆنگکووک
لە ھۆڵەکە دانیشتین ... باوکم پرسیاری حاڵمی کرد وە کارەکان وەڵامیم دایەوە ... ھێشتان بە پەرۆشم .... ھێشتان نەمبینیوە ....
- باوکە'ھ ....
"بە دەنگێکی نزیک لە گریانەوە ناویم ھێنا .... تێگەیشت بێگوومان تێئەگات ئەزانێت چەنم خۆشەوێت"+ ھێشتا وەک خۆیەتی .....
"بە دەنگێکی ھێواش پێی وتم"بێ ھیچ کات بە فیڕۆدانێک ھەستامە سەر پێ خاتوون یاوەری کردم .... ئەو بە درێژایی چەند ساڵە چاودێری ئەکات .... گەیشتینە بەردەم ژورەکەی وەستام ....
^ کوڕەکەم من ئەڕۆم ھەر شتێکت پێویست بوو بانگم بکە ..... وە لە باوەشی بکە دڵنیام بیری کردویت...
"زەردەخەنەیەکی بچووکی بۆم کرد"- سووپاس خاتوون
"زەردەخەنەم پێشکەش کرد لە کاتێک دڵم ئەسوتێت"دەرگای ژورەکەیم کردەوە ..... وەستاوە لە بەردەم پەنجەرەکە... سەیری دەرەوە ئەکات .... قژە درێژەکەی کە بڵاو بۆتەوە .. جلە گەورەکەی .... ئاوڕی بۆم دایەوە .... تکایە دووبارە فرمێسکەکانی...! بۆچی وای لێ ئەکەیت خودایە..!؟
- خوشکەکەم ....
"بە ھێواشی لێی نزیک بوومەوە و لە باوەشم کرد .... گریام نەمتوانی چیتر خۆم بگرم ... بە ھێواشی کەوتمە سەر چۆک لەگەڵی .... بۆچی بێدەنگە بۆچی سزای خۆی ئەدات ....!؟ چەند ساڵە فرمێسکەکانی وشک نەبوون خودایە لێت ئەپاڕێمەوە ..... فرمێسکەکانی کراسەکەمیان تەڕ کرد .... لە باوشی کردمەوە بە ھێواشی زۆر بە کەمی ھەمیشە بە نیوەیی لە باوەشم ئەکات ...."- چاوو ڕەشەکەم لێرەم ...
ئەوەش پاڕتی یەک ھیوام وایە بەدڵتان بێت وە تکایە بیخەنە بەشی ڕیدینگ لیستەکانتانەوە....☺︎︎❤︎بۆ پاڕتی داھاتوو مەرجەکان جێبەجێ بکەن....☟︎
☕︎︎✍︎︎
20 𝑉𝑂𝑇𝐸
+
20 𝐶𝑂𝑀𝑀𝐸𝑁𝑇
=
𝑃𝐴𝑅𝑇❤︎𝙸𝚕𝚘𝚟𝚎 𝚢𝚘𝚞❤︎
𝟺𝟽𝟾 𝚠𝚘𝚛𝚍𝚜
❣︎𝙿𝙰𝚁𝙺 𝙹𝙸𝙼𝙸𝙽❣︎~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
بەخێرچیت
YOU ARE READING
꧁𝗛𝗲𝗿 𝗦𝗶𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗧𝗲𝗮𝗿𝘀꧂
Misteri / Thriller꧁فرمێسکە بێدەنگەکانی꧂ '' ئەو بەو جۆرەیە .... شکاوە .... ھەمیشە بێدەنگ ..... پێت وانیە ئەوە زۆر بێت بۆ ئەو ..! ئازارەکانی ھم...! بێدەنگە وەک چۆن مۆم لە کاتی توانەوەشی بێدەنگە ..... چی دەربارەی ھەنسکێکی بچوکیش ...! ئەو نیەتی .....! تەنھا بێدەنگە ، وە...