♪Mɪɴ Yᴏᴏɴɢɪ♪

294 51 79
                                    

6

بەخێربێیت.....☘︎︎
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

- هیۆنگ خۆشەویستەکەم بۆ بگەڕێنەوە نیو کاتژمێرە لێرەم تەنھا گرنگی پێ ئەیەیت!

بە بۆڵەوە قسەی ئەکرد و ھەوڵی ئەدا 'یـــون' بھێنێتە پاڵ خۆی...

• نچ تۆ ئەتەوێ لە خۆت نزیک بێت! یانیش غیرە ئەکەیت؟

لە کۆتایی قسەکەی زەردەخەنەیەکی گاڵتەجاڕانەی کرد و زیاتر 'یـــون' ی پەلکێش کرد بۆ خۆی...


- تـش جا من بۆ غیرە بکەم!



خۆی لە گێلی ئەدا ... ڕاستیەکەی ئەوەی ئەو نەک غیرە لە 'یـــون' ئەکات بەڵکوو لە ھیۆنگەکەشی کە بەو جۆرە جگە لە قسە ھیچی نەکردوە و کەم گرنگی پێ داوە!


• دانی پیا بنێ غیرە ئەکەی!

- ئایش ھیۆنگ بەو جۆرە نیە تۆ بۆ ئەم بابەتە ئەکەیتەوە!


بە بێزاری پاڵی دایەوە بە قەنەفەکە و ڕووی بە لای پەنجەرەکە سووڕاند

• ھـھـھـە بێگوومان من دکتۆرم زۆر باش ئەتوانم لە ھەستەکان تێبگەم، وە تەنانەت ئەوەشی کە تۆ ئێستا خەریکی درۆکردنی لەگەڵم!


زۆر بە خێرایی لای کردەوە بۆ ھیۆنگەکەی و بە پەشۆکاوی چاوی لە چاوی چەقاند، لەو کاتەوەی ھاتوون ھەستی بە شتێکی نامۆ کردووە لە جۆنگکووک!


• ئەتوانی ئاسوودە بیت بە تەواوی دوای نان خواردنی نیوەڕۆ، و دواتر قسەم بۆ بکە...


دەستی لە قژی 'یـــون' تێکەڵ کردبوو و قسەکانی بە ھێمنی و ڕەوانی درکاند تا ھاوڕێکەی ئاسودە بێت...


- سوپاس ھیۆنگ

• 'پــەمــۆ' ئایا ئەتەوێت ھان ببینیت ئەویش بیری کردوویت..!

گرنگی نەدا، و بە ھێمنی و ڕوانینێکی جوان بۆ 'یـــون' قسەکانی کرد ... ئەو ھەست بە ئاسوودەیی
ئەکات لەگەڵی بۆیە زۆری خۆشەوێت ... 'یـــون'یش تەنھا خۆی خستە باوەشی


• ئـاھ! ئەمەوێ بزانم 'پــەمــۆ'کەم بۆ ئەوەندە ئارەزووی باوەشی ھەیە ھــھــھــە...


- ئاخر لە باوەش خۆشتر نیە...

• خوایە لە دەست ئەم کوڕە ڕۆژێک من شێت ئەکا..


- ئێ دە ھیۆنگ نادادپەروەریە ئەیکەیت ھاتمەوە دوای یـەک سـاڵ باوەشێکت لێمدا پێنج خولەکیش نەبوو...


꧁𝗛𝗲𝗿 𝗦𝗶𝗹𝗲𝗻𝘁 𝗧𝗲𝗮𝗿𝘀꧂Where stories live. Discover now