❀✿❁2❁✿❀

31 2 0
                                    

Właśnie weszłam do budynku szkoły. Nadia poszła ze swoim chłopakiem do palarni za szkoła. Nie poszłam z nimi z racji, że muszę się pomalować. Zobaczyłam na końcu korytarza moje przyjaciółki Kamile i Karolinę. Karolina rzuciła torbą i zaczęła biec w moją stronę. Kamila patrzyła na nią z zażenowania podniosła torbę i zaczęła iść w moją stronę.

-dlaczego nie było cie na matematyce?- zapytała Karolina

-Był sprawdzian, babka się wkurwiła- odpowiedziała druga przyjaciółka, która właśnie mnie przytulała.

-zaspałam, Nadia i Jimin mnie przywieźli-

-idziemy do łazienki?- zapytała Kamila

-tak i to prędko bo muszę się pomalować-

Zmierzalysmy w stronę łazienki gdy właśnie zobaczyłam mojego chłopaka.

-Hyunjin!- zawołałam i rzuciłam mu się na ręce

-hej skarbie, przepraszam, że nie napisałem do ciebie, ale felek wczoraj zepsuł mi telefon.

-co za niezdara, nic się nie stało- powiedziałam po czym pocałowałam chłopaka namiętnie, a mój pocałunek został odwazjemniony.

-super, super, ale teraz chodz bo zaraz lekcja- powiedziała Kamila po czym zaczęła ciągnąc mnie w stronę łazienki.

-do zobaczenia później skarbie!- powiedział chłopak.

-ughh, dziwne- powiedziała Karolina, która wychylila się przez okno w łazience.

-dziwne, ale co?- zapytalam ze zdziwieniem.

-No, że mój chłopak, Kamili i Nadi należą do gangu Bangtanów, a twój chłopak do SKZ, a po mimo tego bardzo sie przyjaznimy.

-trafne spostrzeżenie, jednak chłopaki sie nie trawią- zaśmiała sie Kamila, która malowała usta błyszczykiem.

Właśnie zadzwonił dzwonek, a ja skończyłam swój makijaż. Razem z dziewczynami kierowalysmy sie w store sali historycznej.

|Nienawidzę cię| M.YOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz