Kamila i Jungkook zostali jeszcze w szkole. Postanowiłam wrócić z Sunoo do domu. Powiedział, że mnie odprowadzi na co się zgodziłam. Pod szkołę podjechał drogi czarny samochód sportowy. Wysiadł z niego mężczyzna, który miał na sobię garnitur. Był dosyć niski, ale za to bardzo przystojny.
-siema Min- usłyszałam od Jimina, który szedł w stronę mężczyzny.
-gdzie Sunoo?- zapytał niskim głosem.
-tam gada z jakąś laską- powiedział i wskazał na nas palcem.
-Sunoo, chodź!- zawołał mężczyzna.
-przepraszam Wiktoria, mój brat po mnie przyjechał- powiedział chlopak.
-nic nie szkodzi- powiedziałam i chciałam przytulić chłopaka na pożegnanie.
-może zabierzesz się z nami?- zapytał chlopak ze słodkim usmiechem.
-jeśli to nie problem to czemu nie?- powiedziałam, a po chwili chlopak chwycił mnie za rękę i zaczął prowadzić w stronę samochodu.
Właśnie zorientowałam się co zrobiłam, bangtani wspominali, że brat Sunoo to szef mafi. Nie ma odwrotu muszę wsiąść do samochodu.
-zapomniałeś, że miałem po ciebie przyjechać?- zapytał mężczyzna.
-tak, sory... A tak wlasnie to jest Wiktoria-. Powiedział Sunoo, który odwrócił się do tyłu samochodu w którym już siedziałam.
-Jestem Yoongi miło mi, jesteście razem?- zapytał mężczyzna
-nie, nie ja i Sunoo się tylko przyjaźnimy-. Powiedziałam szybko.
-spokojnie-. Zaśmiał się Yoongi, a w tylnim lusterku zobaczyłam jego piękny uśmiech. Był bardzo uroczy, nie mogłam uwierzyć, że jest szefem mafi.
-to gdzie cię zawieść?- zapytał
-może odwiedzisz nas?- zapytał Sunoo.
-czemu nie...- powiedziałam, z tyłu głowy bałam się. Siedziałam w samochodzie szefa mafi, a teraz jadę do jego domu super. Nie mogłam odwrócić wzroku od Yoongiego miałam tyle pytań... Chociażby ile ma lat i... Dlaczego jest tak zabójczo przystojny.
✿❀❁❃nie sprawdzane❃❁❀✿
CZYTASZ
|Nienawidzę cię| M.Y
FanficDziewczyna z Polski, która mieszka wraz z rodziną w korei. Uczęszcza do liceum w Daegu w ,którym jest jednym z lepszych uczniów. Ma wspaniałych przyjaciół i wspaniałe życie jednak głupi błąd rujnuje jej całe życie.