-sunoo, to jest Karolina i Kamila- powiedziałam i pokazałam na moje przyjaciółki.
-miło mi- powiedział chłopak, który szczerzę się uśmiechał.
-to co oprowadzimy cię, a później na stołówkę? Jestem taka głodna!- powiedziała Karolina zapatrzona w telefon.
-typowa Karolina- zaśmiała się Kamila.
-więc chodźmy!- powiedziałam i zaczęłyśmy oprowadzać chłopaka po szkole. Sunoo okazał się bardzo miły, nie był taki jak chłopaki, których poznałam.
-to jest sala do dodatkowej chemi, nikt do niej nie przychodzi więc zrobiliśmy tu palarnie, ale to nie jedyna w naszej szkole- zaśmiałam się, a chłopak oglądał salę. Z za rogu wyszli Jungkook i Taehyung.
-siema Sunoo, cześć dziewczyny- powiedzieli i zaczęli witać się ze swoimi dziewczynami.
-znacie się?- zapytałam z wielkim zdziwieniem.
-tak, chyba już będą dwa lata, co nie jk?- powiedział Taehyung klepiac Sunoo po ramieniu.
-no będą dwa lata, od kąd dołączyliśmy do gangu- zaśmiał się Jk, który bawił się włosami Kamili.
-to, to ty jesteś w gangu?- zapytała Karolina.
-tak w sumie to tak- powiedział po czym ze wstydu chwycił się za głowę.
-Sunoo to młodszy brat naszego szefa, nie będę zdradzać jego imienia, ale napewno go znacie- powiedział chłopak, który trzymał Karolinę za rękę.
-tak, po za tym to zwijamy się z Karoliną z lekcji mamy o wiele ciekawsze rzeczy do roboty prawda?- zapytał Taehyung
-yyy, tak no my się zbieramy do później!- powiedziała Karolina po czym razem z Tae wyszli z sali.
-no i poszli- powiedziała Wiktoria
-dzięki, że mnie oprowadzilyscie po szkole. To co wracamy na stolowkę?- zapytał Sunoo
-pewnie, mam nadzieję, ze bedzie cos dobrego. Niech Karolina żałuję, ze nas zostawiła- zażartowała Kamila po czym wszyscy zaczęli się śmiać.
CZYTASZ
|Nienawidzę cię| M.Y
Fiksi PenggemarDziewczyna z Polski, która mieszka wraz z rodziną w korei. Uczęszcza do liceum w Daegu w ,którym jest jednym z lepszych uczniów. Ma wspaniałych przyjaciół i wspaniałe życie jednak głupi błąd rujnuje jej całe życie.