❀✿❁8❁✿❀

21 3 2
                                    

Byliśmy już w domu, Sunoo zaczął rozpakowywac zakupy, a ja postanowiłam zacząć się szykować. Poszłam do pokoju Sunoo i zaczęłam rozpakowywac moje kosmetyki. Wyciągnęłam lusterko i zaczęłam mój makijaż, nałożyłam podkład i korektor na twarz gdy nagle ktoś wszedł do pokoju. Był to Yoongi, nie miał na sobię nic prócz bokserek. Stał jak wryty, a ja nie mogłam odciągnąć od niego wzroku.

-na co się gapisz?-. Powiedział chłopak, który trzymał klamkę od drzwi.

-ja, ja na nic!- powiedziałam zawstydzona.

-jak widzę nie ma tu Sunoo, nie przeszkadzam więc.- powiedział po czym wyszedł zamykając za sobą drzwi.

-c-co to było?- powiedziałam do siebie. Otrząsnełam się z wrażeń i kontynuowałam swój makijaż. Zrobiłam sobie czarne kreski i nałożyłam bezbarwny błyszczyk. Nie wiedziałam co założyć, jednak ostatecznie wybrałam czarną krótką sukienkę. Ubrałam do niej czarne szpilki i rozpuszczone włosy. Zeszłam do kuchni zobaczyłam tam Yoongiego, który opierał się o blat i palił papierosa.

-mogę jednego?- zapytałam chłopaka.

-palisz?- zapytał ze zdziwieniem.

-tak? Co w tym dziwnego- oparłam się o blat i wyciągnęłam ręce żeby dostać papierosa.

-nie będziesz psuła płuc-. Powiedział i schował papierosy do kieszeni, kiedy nagle dołączył do nad Sunoo.

-ślicznie wygladasz wiki-. Powiedział młodszy Min, widać Yoongiemu się to nie spodobało ponieważ popatrzył się krzywo i wyszedł.

-to co, może przyszykujemy wszystko?- zapytałam przyjaciela na co pokiwał głową. Nasypalismy przekaski do misek i sushi na talerze. Właśnie ktoś zadzwonił do drzwi.

-Sunoo idź otworzyć-. Powiedział Min

-okej-. Powiedział i otworzył drzwi. Zobaczyłam cztery dziewczyny, były szczupłe i bardzo ładne. Jedna podeszła do mnie i przytuliła. Mialam mieszane uczucia co niej ale odwzajemniłam uścisk.

-jestem Jisoo, miło mi cię poznac!-. Powiedziała dziewczyna.

-Wiktoria jestem-. Uśmiechnęłam się, a do nas dolaczyly trzy dziewczyny.

-to jest Rose, Jenny i Lisa-. Powiedziała.

-jestem Wiktoria, ale możecie mówić do mnie Wiki-.

-umawiasz się z którymś z Minow?- zapytała zdenerwowana Lisa.

-nie, nie umawiam. Jestem przyjaciółka Sunoo.- powiedziałam poprawiając sukienkę.

-to dobrze bo wiesz.... Yoongis to mój były. Co prawda zerwaliśmy dwa tygodnie temu, ale jestem pewna, że do siebie wrócimy.- powiedziała dumna z siebie dziewczyna. Trochę mnie to zabolało, ale czemu sama nie wiem.

-nie interesuje mnie Yoongi, po za tym mam chłopaka.- uśmiechnęłam się sztucznie do dziewczyny.

-to ekstra, będzie tu?- zapytala Rose.

-nie niestety, mój chłopak ma na pieńku z bangtanami... Tak myślę-.

-to kim on jest ze mają na ,,pieńku" Zaznaczyła Jisoo.

-wydaję mi się, że to dlatego, że należą do innych gangów-.

-jest gangsterem? Do jakiego gangu należy?- zapytała Jennie.

-to SKZ-. Powiedziałam

-omg, tam są takie hociaki! Kto jest twoim chłopakiem?- zapytała Rose.

-Hyunjin?-

-myślałam, że jest puszczalski, a tu taki numer! Ma dziewczynę kto by się spodziewał-. Powiedziała Jennie. Miałam już ich dość. Szukałam wzrokiem Sunoo i zauważyłam go z 3 kolegami. Postanowiłam podejść.

-sory dziewczyny, zostawie was na chwilę.- szybkim krokiem poszlam do Sunoo.

-o chłopaki to Wiki przyjaciółka z klasy- powiedział Sunoo.

-hej jestem Nicki, a to są Jungwon i Jay.- powiedział wysoki blondyn.

-miło mi-. Uśmiechnęłam się po czym poszłam nalać sobie drinka. Ciągle myślałam o Hyunjinie, o co mu w tedy chodzilo? Przypomniałam sobie, że miałam do niego napisać. Poszłam do pokoju Sunoo i zabrałam mój telefon. O kurcze! 13 nie odebranych połączen.

Wiktoria: jestem w domu, nie martw się.

Nie chciałam go martwić. Musiałam go okłamać, ale co miałam zrobić? Dałam telefon do ładowarki po czym poszłam do reszty. To co zobaczyłam bardzo mnie zdziwiło. Oni tu są? Co oni tu robią? Pójdę zapytać!

|Nienawidzę cię| M.YOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz