Beni görmedin ki

614 65 35
                                    

Hava bugün ne aşırı soğuk, ne de aşırı sıcaktı. Rüzgar arka tepedeki çimenleri hafif hafif okşuyordu. Wei Wuxian, Lan Wangji ile birlikte günü geçireceği için sabah erkenden kalkıp buluşacakları yere ilk kendisi gelmişti.

Bu bulut kovuğundan birlikte ilk inişleriydi.

Lan Wangji, beyaz mektep cübbesi ile çimlerin arasında tembelce oturan adamın yanına gitmeden hemen önce onu uzaktan biraz izledi.

-Saçlarına karışan rüzgarı kıskanmam çok mu tuhaf

Wei Wuxian, çimenleri ezen çizme seslerini duyunca kafasını Lan Wangji'nin geldiği yöne çevirdi ve hızla yerinden doğrulup neşeli bir şekilde ona doğru koştu.

"Lan Zhan!!"

Lan Wangji hafifçe baş selamı verdi ve gözleri yaramazlık ile parlayan çocuğun konuşmasını bekledi.

"Bugün oldukça erken uyandım.. seninle yapmak istediğim bir çok şey var. Gidelim mi?"

"Mmm."

Yürürlerken Wei Wuxian cübbesinden bir parça kağıt çıkarttı. Sesilice okumaya başladı.

"Öncelikle burada olan her dükkana gidip bütün yemekleri yemek istiyorum. "Gusu da 3 tabakadan fazla yemek yemek yasaktır" deme.. bana uymak zorundasın Lan Zhan."

"Mm.. peki"

Wei Wuxian onun yüzüne dikkatlice baktı. Kendisine karşı ciddi olduğunu görünce gülümseyip karışık yazısı ile yazdığı şeyleri okumaya devam etti.

"Daha sonra sülün avlayalım. Dağın eteklerinde akan çok güzel bir nehir olduğunu duydum."

Lan Wangji, önüne bakmayan gencin düşmemesi için adımlarına dikkat ediyor bir yandan da onu onaylıyordu.

"Tek sorun o nehire nasıl gideceğimiz."

"Neden?"

"Nehre güvenle gidilen tek bir geçit var ve onu bulmak oldukça zor. Öncesinde gidip baktım ama bulamadım."

"Endişelenme. Yolun nerde olduğunu bulabilirim."

Wei Wuxian rahatlıkla iç çekti.

"Senin yapmak istediğin bir şey var mı?"

Lan Wangji düşünürken yavaş yavaş arka kapıya geldiler ve güneye doğru olan yolda ilerlediler.

"Bana her zaman övdüğün lotus köklerinden yemek istiyorum.."

..............

Güzel bir bahçesi olan küçük bir restorana girmişlerdi. İçerisi Temizce düzenlenmişti.

"Buraya oldukça sık geliyorum Lan Zhan."

Lan Wangji raflarda gözlerini gezdirirken burasının neden Wei Wuxian'ın favori mekanı olduğunu hemen anlamıştı.

Duvarda bulunan raflar, yeşim şişelerdeki içkiler ile süslenmişti.

Wei Wuxian gelen garsona bir sürü yemek siparişi verdi. Lan Wangji ise sessizce onun hareketlerini izliyordu.

Yemekler geldikten sonra Wei Wuxian tekrar konuşmaya başladı. Lan Wangji ile olan zamanını iyi değerlendirmeliydi.

"Lan Zhan hadi yemek yerken konuşalım!"

"Ama-"

"Biliyorum konuşmak yasak ama bugün için görmezden gelsen?"

Wei Wuxian'ın pek umudu yoktu.

BACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin