Gel

522 57 22
                                    

-Lan Zhan sahiden benim için bunu yapacak mısın?

Lan Wangji sessizce etrafına baktı 'Evet' veya 'Hayır' dememişti.

Wei Wuxian sabırsızlıkla, önünde olan tezgahın üzerine kalçalarını dayadı ve kapaklı dolabın içerisinden malzeme alan lan Wangjiyi izlemeye devam etti.

Lan Zhan, geriye döndüğünde Wei Wuxiana bir bakış atmıştı ve Wei Ying yavaşça tezgahtan ayrıldı.

-Tamam öyle bakma çekiliyorum.

-Baharatlar nasıl olmalı? Tatları nasıl daha yoğun olur?

Wei Wuxian ortaya attığı şeyin lan Wangji tarafından kabul görüleceğini asla düşünmemişti. sadece onunla uğraşmak için kendisinden yemek yapmasını istemişti ve şimdi ise ortaya attığı ve -içten içe istediği- şey gerçek oluyordu.  

-Kendini yormasan mı? 

-Neden?

-Tavanın dibine siyah bir delik açacağından korkuyorum HanGuang-Jun.. Madam Yu bundan pek hoşlanmaz sanırım.

-mm

-Ahh neden böylesin! bana cevap bile vermiyorsun.

Lan Wangji doğradığı sebzeleri bir kenara bıraktı ve elini kuruladıktan sonra Wei Wuxian'ın karşısına geçti. Onu ateşin yanında olan küçük sandalyeye oturtu ve işinin başına tekrardan geri döndü.

-Sessizce oturup bekle.

-Ama HanGua-

Wei Wuxian şaşkınlıkla gözlerini açtı Lan Wangji ona susma büyüsü mü yapmıştı?

............................................................................

Lan Wangji her şeyi özenle hazırlamıştı. Wei Wuxian oldukça heyecanlıydı ama daha önce yaşadığı olay yüzünden Lan Wangjiye kızgındı.. aslında kızgın sayılmazdı ama bu Lan Wangji ile uğraşmak anlamına geldiği için Wei Wuxian bu fırsatı kaçırmayacaktı.

-Wei Ying denemeyecek misin?

-Hayır.

Lan Wangji tuhaf bir ifade ile ona baktı.

-Neden?

Wei Wuxian incinmiş bir ifade ile altın sarısı gözlere baktı.

-Bana az önce ne yaptığını unuttun mu? çok kırıcısı Lan Zhan.

Lan Wangji kafasını salladı ve sordu.

-Ne istiyorsun?

Wei Wuxian sinsice gülümsedi.

-Benimle içmeni!

Wei Wuxian derince düşünen adamdan sonunda onay alınca hızla ayaklandı ve içkilerini sakladığı odasına koşturdu. Lan Wangji ise düşük alkol toleransı ile garip bir şey yapmamak için dua ediyordu.

Sonunda Wei Wuxian eline iki alkol şişesi ile içeriye girdi.

-Lan Zhan geldim

-mm geldin

Lan Wangji'nin hemen karşısına oturup masanın üzerinde olan iki kadehi doldurdu.

Kendisi bardağı dikerken Lan Wangji küçük bir yudum almıştı. Wei Wuxian hemen mızmızlanmaya başladı.

-Lan Zhan çocuk musun? Neden bir erkek gibi içmiyorsun?

Lan Wangji gözlerini kapatıp bardağı dudaklarına götürdü ve tüm içkiyi bitirdi.

-Nasıl güzel değil mi?

-mm

- Erkek adam bö-

Wei Wuxian sözünü tamamlamadan Lan Wangji'nin kafası masanın üzerine düşmüştü. Wei Wuxian panikle onu dürtü ama Lan Wangji bir cevap vermedi. Wei Wuxian derin bir nefes aldı.

-Gerçekten alkol toleransın bu kadar düşük mü?

Wei Wuxian yemeklere üzgün bir gözle bakıp Lan Wangji'yi masadan kaldırdı ve zorlanarak onu kendi odasına taşıdı. Alın bandını çıkarıp Lan Wangji'nin daha rahat yatmasını sağladı ve onu orada bırakıp kendisi için yapılan yemeği yemeye gitti.

-WEİ WUXİAN! 

Wei ying derin bir nefes aldı. Tek istediği sevdiği kişi tarafından yapılan yemeği yemek istemekti neden bir türlü olmuyordu. Söylenmesine rağmen kendisine seslenen Jiang Cheng'e döndü.

-Efendim?

-Neredesin sen? bütün işleri bilerek mi üzerime bırakıyorsun?

-Sekt lideri sen değil misin? Bu işler beni hiç alakadar etmiyor.

Cheng sinirle kardeşine baktı.

-Mor yıldırım ile çakılmak ister misin?

Wei Wuxian kollarnı birbirine doladıktan sonra ona dil çıkardı.

-Hep aynı tehdit.. hah

-Hah mı? Wei Wuxian!

Cheng sinirle Wei Wuxian'a yürürken biri tarafından yere itildi. Düştüğü yerden sinirle doğrılup onu iten kişiye baktı ve hızla kaşlarını çattı. Lan sekt üyesi erkek kardeşini arkasına almış, onu kötü bir şeyden koruyormuş gibi görünüyordu.

Wei Wuxian da şaşkınlıkla önünde olan adama bakıyordu.

-Ee Lan Zhan ne oluyor?

-Sana zarar vermeye çalıştı!

Wei Wuxian ve Jiang Cheng garp bir suratla ona bakıyorlardı.

-Sadece şaka yapıyordu..

-SADECE ŞAKA YAPMIYORDUM! SEKTE GİZLİCE ADAM MI SOKTUN SEN? HEM DE LAN SEKT ÜYESİNİ! WEİ WUXİAN GEL BURAYA!

Ortada saçma bir cümbüş dönüyordu. Lan Wangji, Jiang Cheng'in Wei Wuxian'a yaklaşmasına izin vermiyordu.

-Uzun zamandır görüşmedik ve ben de onu buraya davet ettim.

Jiang Cheng yorulduğu için durdu ve birbirine yapışan ikiliye tiksindiğini beli eden bir suratla baktı.

-İğrenç! gidiyorum ben!

Uzaklaşan adamın arkasından gülerek baktı Wei Wuxian. Lan Wangji daha fazla dayanamayıp onu bileklerini tutu ve alın bandı ile Wei Wuxian'ın bileklerini birbirine sıkıca bağladı. Wei Wuxian kaşları çatık bir şekilde ona baktı.

-Neden bunu yaptın? Çöz!

-Hayır!

-Ne demek hayır?

-Yanımdan ayrılmanı istemiyorum. Gel.

Lan Wangji onu neden odasına sürüklüyordu?


BACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin