4
~dream's pov~
fanların gönderdiği şeylerin arasındaki george biblosunu orada unuttuğuma inanamıyorum, işte tam da böyle olmaması için onu başka bir yere saklayacaktım.. ama o kadar heyecanlıydım ki unutmuşumhem bu çocuk neden inatla kalbimi patlatmaya çalışıyor gibi ki
peki bana attığı öpücük neydi öyle O KADAR TATLIYDI Kİ
george un erkek arkadaşım olduğunu ve bana o öpücüğü ciddi anlamda attığını hayal ediyorum da.. anında onun üstüne atlamış olurdum.....
tanrım lütfen bana akıl ver, onun arkadasından böyle şeyler düşünmemem lazım.. çok kötü bir arkadaşım. ama george un, ne kadar sevmeyeceği şeyler düşündüğümden, haberi bile yok, masum bebeğim...
- "gerçekten güzel kokular geliyorr mhmm, yemek pişirme konusunda da yetenekli olmalısın?"
+ "öyle mi, yemeden karar vermeseydin keşke, bok da çıkabilir"
- "ohhh dreamm senin elinden zehir olsa yerimm bebeğimmhm"
hay- bir de gülüyor, beni ne kadar zorladığından haberi bile yok
- "hey nereye daldın?? yemek yemeyecek miyiz, hem aldığım hediyelere aşık mı oldun dostum bıraksana elinden"
+ "a onları unutmuşum, aslında kolyeyi takmamda yardımcı olsan fena olmazdı"
- "geç bile kaldın, ne zaman takacak diye bekliyordum, dostum"
(//dostunzusikim\\)
arkama geçti ve eline aldığı kolyeyi, yine ayaklarını ?sebepsiz yere? kaldırarak takmaya başladı. takmaya çalışırken, daha iyi görmek icin kafasını boynuma yaklaştırdı, onun nefesini ensemde hissediyorum. bu ç-çok değişik hissettiriyor
- "dostum alt tarafı kolye taktım, kafana bıçak dayamadim tüylerinin diken diken olmasına gerek yoktu"
+ "vay canına, hadi ya cidden mi, gel de tüylerime anlat. bay çok bilmiş minik georgie"
- "uh artık beni susturmak için bu lafları kullanarak kurtulacağını mi sandın? yanılıyorsun dostum."
+ "shhh" derken bir yandan da masadan aldığım kek dilimini george'un azına sokusturdum
+ "laflarım işe yaramayabilir ama kekim asla şaşmaz."
- "bo kodor boyok porcoyo nosul cognomomo böklöyorson ko"
+ "hadi ama naz yapma. bu parça büyük bile değildi, hem bir gün daha büyük şeyler yemek zorunda kalabilirsin, alışmalısın" (😈)
tam ağizindaki parçayı bitirmişti, birşeyler söyleyecek gibiydi ki
+ "mesela böyle" diyerek daha da büyük bir parça sıkıştırdım
vay canına gittikçe daha kolay çiğniyordu, bunu daha da hızlı bitirdi ve agizini konuşmak için açtı
- "DUR! TAMAM, LÜTFEN, SUSTURABİLİRSİN, NE ZAMAN İSTERSEEN SUSUCAM AMA AGİZİMA BÖYLECE BİRŞEYLER TIKAMA"
+ "yoksa rahatsız mı oldun, çok özür dilerim, düşüncesizlik ettim"
- "ah hayır, kekler o kadar lezzetliydi ki, bundan zevk bile aldım" (😈💀)
.siktir. george.. siktir...
- "asıl sorun sadece o an sana birşey söylemek istediğim içindi"
"kolyenin gözlerinle ne kadar uyumlu olduğunu ve sana ne kadar yakıştığını söylemek istemistimm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktır
Fanfictiondream evin boş olduğu bir zamanda george'u kalması için davet eder. george ile dream buluşunca olanlar olur işte amwk 😁😏💦😁🍼💀😇😏 . . HIKAYEDE SMUTLARR VAR. aşk yapicaklar ;) rahatsız oluyorsanız okumayın lütfen. ilerledikçe yazım duzgunlesiyo...