şarkının sözleri der, susarım 🚬👑📿♥️
çok mu duygulu oldu smut için AMAN NEYSE NE ISFEDSENIZ ONU DINLEYJN8
~dream's pov~
georgeyi masaya oturttum. dirseklerini masaya koyup uzandı. bacakları ise aşşağı sarkıyordu. gözlerini gözetliyordum. daha fazlasını istediğini söylemişti.. belki de durmalıyız. onun ilk andan bu kadar fazla üstüne gidip, onun sınırlarını zorlamak istemiyorum.. bu özel anımizin aceleye gelmesini istemiyorum. onu o kadar çok seviyorum ki, onu sadece avucumun üstünde taşımak istiyorum.
bu oldu, sonunda.. sonunda birşeyler yaşıyoruz. beni gerçekten öptüğüne inanamiyorum.. ben sanıyordum ki.. konuşmamdan sonra beni tamamen bırakıp gidecek, ve arkadaşlığımız bitecek. ama o benimle olmayı seçti... sonunda. tanrım teşekkür ederim...
acaba hala daha fazlasını istiyor mu?
yavaşça devam mı etmeliyiz?
daha ileri gitmek için sormalı miyim?
ya istemiyorsa?
diye düşünürken, georgenin takip ettiğim gözleri kabarmış penisimi buldu.tanrım. onun o bakışları.. resmen beni eritiyordu. gözlerini şaşkınlıkla açmış bakıyordu. sonra hemen onun bacaklarının arasındaki kabarıklık gözüme çarptı.
WAY CANINA AMİNA KOYİM
minik georgeye bakın siz@?@?z₺!#)#/1) kendinden büyük bir penisi var🙀hemen bacaklarının arasına yerleşip, aralanmış dudaklarına eğilerek, onu öpmeye başladım.
masa biraz alçakta kalınca;)
dudaklarımızı birleştirmek için bedenimi geoege nin bedeninin üzerine doğru yasladım.
dudaklarımiz durmuyorduistemeden bile, birbirine değen penislerimiz inlememize sebep oluyordu. inlemesini tutuyor olmalıydı, arada gözlerini çevirip, minik inlemeler çıkartıyor sonra hemen susuyordu.
+ "mhmm george"
- "egh-efendim."
+ "kendini serbest bırak, senin güzel sesini duymak istiyorum, benim sayemde çıkan inlemelerini duymak istiyorum."
dedim ve cevap vermesini beklemeden onu öpmeye devam ettim.
duramiyordum, dudaklarımı her zaman onun dudaklarının üstünde istiyorum. hiç zaman kaybetmeden öpüşmeye devam ediyorduk.belini hafifce kaldırarak, kendini bana sürttü. kendi aletimle, onunkini hissettim. kocaman ve taş gibiydi. neredeyse benim penisim kadardı. minik bir farkla ben daha büyüktüm. acaba boyutum ona yetebilecek mi. kimiz de deliler gibi sertleşmiştik.
(/bunlara beton yetmez amk\)artık öpüşme bize yetmiyordu, çok ateslenmistik. o kadar fazla sürtünüyordu ki, az kalsın gelecektim. kendimi zor tutuyordum. ileri bir adım atmam lazımdı, yoksa ikimizde böylece enayi gibi gelecektik.
dudaklarımizi hafifçe ayırdım, ama george beni bırakmıyordu, dudaklarımı zor cekmis olmama rağmen, ellerini kafama koymus, beni kendine doğru çekiyor, dudaklarımızı tekrar birleştirmeye çalışıyordu. elleriyle kafamdan çekerken, kafasını masaya koydu. ben de dengemi kaybedince, onun boynuna gömüldüm.
şimdiyse onun boynunu öpmeye başlamıştım. george.. çok tatlı kokuyordu. büyülenmiş gibiydim, onun her santimini öpmek istiyorum.
- "aaaaaaaaagh d-dream. ahhhgh acıyor..penisim çok sızlıyor yardım et lütfen, d-daha önce hiç böyle olmamıştı"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktır
Fanfictiondream evin boş olduğu bir zamanda george'u kalması için davet eder. george ile dream buluşunca olanlar olur işte amwk 😁😏💦😁🍼💀😇😏 . . HIKAYEDE SMUTLARR VAR. aşk yapicaklar ;) rahatsız oluyorsanız okumayın lütfen. ilerledikçe yazım duzgunlesiyo...