21> bira kutuları

406 23 173
                                    

en son ne yazmıştım la

~dream's pov~

eve girdiğimiz an gerçekten yorgun hissediyordum... george'un ise nasıl enerjili görünecek hatta nasıl yürüyecek hali olduğunu bile anlayamamıştım.

- "hey neredesiniz?"

hala hiç bir ses gelmemişti. ortaklıkta kimse olmadığı için george seslendi. kıyafetlerimizi değiştirmek için odamıza doğru yavaşça merdivenlerden çıkmaya başladık. sapnapın odasının yanından benim odama geçerken, kapısının kapalı olduğunu görünce george ile ikimizde de birbirimize bakarak kıkırdadık. sonra hızlıca odaya geçip takım elbiselerimiz yerine rahat ev kıyafetlerimizi giyindik.

kendimi yatağa attım. saatlerdir uyuyor olmama rağmen hâlâ uykulu hissediyordum. george ise sandalyeme oturmuş telefonuna bakmaya başlamıştı. yattığım yerde onu izlemeye başladım. onun ne kadar güzel olduğunu ve sonunda resmi bir şekilde nasıl onun gibi güzel biriyle beraber olduğumu düşünmeye başladım. sanki hepsi bir rüyaymış gibi hissettiriyordu.. onun telefonuna bakarken dudaklarını kıvırıp gülümseyişini izlerken, içimden neye güldüğünü merak etsem de kapanan gözüm herşeyi boşvermemi sağladı.

.
.
.

otelden çıktığımız sabahın üzerinden günler geçti. sürekli hep beraber vakitler geçiriyorduk. arada ise bazı günler george ve ben evden gidip sapnap ile karlın beraber vakit geçirmesi için onlara fırsat veriyor, arada da onlar bize aynısını yapıp george ile ikimizi evde yalnız bırakıyorlardı. sapnap ve karlı da çok sevsem de, en sevdiğim anlar onların gidip george ile beni yalnız başbaşa bıraktıkları anlar oluyordu.

- "dream... insanları çılgına çevirmek istemez misin?-"

diye sormuştu george, bir keresinde yine sapnap ile karlın bizi baş başa bıraktığı bir akşam üzeri omzuma yaşlanmış otururken kafasını yüzüme çevirip.

+ "face reveal mi yapmalıyım diyorsun yani?"

ona kaşlarımı kaldırarak sorduğumda ise bana cevap olarak

- "üzgünüm senin için böyle önemli bir şeyi düşünmek bana düşmezdi sanırım.."

+ "ne saçmalıyorsun ben de aynı şey üzerine kaç gündür düşünüyordum..."

- "CİDDİ MİSİN AHAHAHHHH"

mutlulukla bana sarılışını hala çok iyi hissedebiliyorum. herkese sürpriz için hazır olup olmadıklarını tweetlememizi, beraber yayın için hazırlanmamızı...

ve yayını açışımızı, saklanıp george konuşurken bir anda kameraya zıplayıp yıllardır sakladığım yüzümü bütün dünyaya sergilememizi.. izleyen herkesin deliye dönmesini, birkaç saat içerisinde trendlere girmemizi... hatta george yayını kapatamadan, onun kapattığını sanıp arkasından yaklaşıp ona bebeğim diye seslenerek onu öpmem sonucu birkaç saat içinde yine herkesin sevgili olduğumuzu öğrenmesini...

iki gün geçmişti bu olayın üzerinden ama sanki hala bugümüş gibi hissedip her şeyi tam ayrıntılı şekilde hatırlıyordum... çünkü o günden beri bazı şeyler değişmiş gibiydi...sanki takılı kalmış ve devam edemiyor gibiydik, hala o günü atlatamamış gibi hissediyordum.

ilk başta george, fark etmeden onu öptüğüm için kızmıştı... çünkü bütün tanıdığımız insanlar, yayıncı olan arkadaşlarımız, yakınlarımız...herkes arıyor veya mesaj atıyor, bazıları tebriklerini iletiyor, bazıları nasıl gerçek olduğunu sorguluyordu. neredeyse hiç bir tanıdığımız yakınımızdan kötü bir tepki almamıştık ama.. internetteki insanlar için aynısı söylenemiyordu... bir sürü fanımız bizi destekliyor mutluluktan deliriyor kutlamalar yapıyordu. ama bazı insanlar ise hakkımızda kötü şeyler saçmalayarak hiç hoş olmayan şeyler konuşuyor, bizi linçliyor, bize nefretlerini yolluyorlardı.

~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin