19> karlnap da sevişiyor- mu? acaba?

909 32 816
                                    

~karl's pov~

_ "kesin sikişmeye gittiler"

~ "sàpnap!"

_ "ama ciddiyim hahdhshehw"

şuan sapnap ve ben arabayla eve dönüyorduk. george ve dream bize sus payı olarak tatlı gönderip anında bizi ekmişlerdi. biraz sessizlik olduktan sonra tekrar düşünmemle konuştum.

~ "aslında haklı olabilirsin-"

_ "AHAHAHAHAH sen de anlamışsın"

~ "bizim yanımızda birbirlerinin üstüne atlayacaklar gibi hissettim bir ara.."

_ "herşeye rağmen eğlenceli bir gece geçiriyor olmalılar.. kıskandım doğrusu"

sapnap ne dediğini biliyor muydu!! söyledikleri yüzümün kızarmasına sebep oldu. ama utanmamam gerektiğini biliyordum. sonuçta artık sevgiliyiz, ve o da beni seviyor. onun yanında rahat davranmalıyım

~ "yani bu gece ev sadece ikimize mi kaldı?"

_ "KESİNLİKLE BEBEĞİİM"

sapnap'n heyecanla bağırarak karışık vermesine güldüm, o da güldü. bir zaman sonra sapnap arabayı park ettiğinde eve geldiğimizin farkına vardım.

eve girdikten sonra hiç zaman kaybetmeden kıyafetlerimizi araladık ve rahat birer nefes aldık..sapnap çeketini çıkarttıktan sonra konuştu

_ "AAAĞH dünya varmış"

derin nefesler alması, onun üzerine atlama isteğimi arttırıyordu. gömleğimin düğmelerinin neredeyse yarısını açtım. ancak yine de içimdeki ateşi söndüremiyordum. sanki george ve dream'in yapması bizim de yapmamızı gerektiriyormuşcasına sadece yapmak istiyordum. ama sapnap'ın ne isteyeceğini kestiremiyordum... bir adım atarsam onu buna zorunda bırakmak istemiyorum..onun da beni, benim onu istediğim kadar istemesini istiyorum.

ikimizde salondaydık, kendimi dizginlemeye çalışmak için telefonumu açtım. ben biraz telefonuma dalmışken sapnapın mutfağa doğru yürüdüğünü fark ettim. gözlerimle onu takip ettim, görüş alanımdan çıktığında buz dolabını açtığını duydum. zaten sonra salona geri dönmesiyle ne yapmaya çalıştığı anladım. oturduğum koltuğun önüne kadar geldiğinde elindeki iki monster içeceğinden birini bana uzattı.

_ "bu senin"

"bu da benim" diyerek hızla içeceği açıp büyük bir yudum aldı

onu izlerken ağızım açık kalmıştı. onun vücuduna dokunmak temas etmek istiyordum, onu hissetmek istiyordum.
yudumunu aldıktan sonra bana döndü ve ona bakışlarımı yakalayınca dudaklarını kıvırtarak gülümsedi. hemen kafamı  çevirip kendiminkini açtım. her zamanki gibi favori içeceğimi yudumladım.

~ "bunu nerden çıkarttın şimdi en sevdiğim"

gözlerini benden ayırmayıp yanıma otururken konuştu

_ "senin için almıştım"

tam yanıma yerleştiğinde elimdeki açık telefona bakmaya başladı. kafamı hızla çevirip yanağına bir öpücük verdim. telefonuma hızla döndüğümde elimin değmesiyle twitter'dan bir video açıldı. high school musicaldan ikimizin de çok sevdiği bir müzik başlayınca sapnap sesini değiştirerek söylemeye başladı. sonra ben de. ikimiz de taklitlerini yaparak şarkıyı söylemeye başlayınca ayaklandık ve işi büyüttük. şarkı bittiğinde ikimizde ayakta kollarımızı mikrofon tutuyormuş gibi şekillere sokmuş bir haldeydik. tam o anda sapnap içeceğin hepsini kafasına dikip bitirdi.

~ "hey yavaş ol miden delinecek"

_ "ağhh şekeri boğazımı yaktı"

ahlayarak nefes alıp mutfağa geçti. telefonumu elime aldığımda başka videodaki sevdiğimiz farklı bir şarkı çalarken ayakta onu bekledim. sapnap yanıma geri geldiğinde mutfaktan aldığı su şişesini kafasına dikti.

~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin