george's pov
eve nasıl gelmiştik anlamamıştım bile...
arabada yaptığımız şeyden sonra toparlanıp wilburlara geri döndük... sapnapı almadan gidemezdik sonuçta... wilbura karşı da rezil olmuş gibi hissediyordum. tabii bu dreamin sikinde bile değildi. çünkü onun, dün wilburun dreamle aramızdakileri bilmesine rağmen benimle ne kadar yakından ilgilendiğinden haberi bile yoktu...
dream tatlı tatlı herkesle anlaştığı gibi wilburla da hemen kaynaşmıştı. ilk defa (benim oğlm saqattır) birinin bana yaklaşmaya çalıştığını hissediyordum ve o wilburdu...ve dream tam şu anda wilburu birkaç gün vakit geçirmek için bizim eve davet ediyordu...
işte böylelikle wilbur kendine biraz eşya ve kıyafet aldıktan sonra sapnap, wilbur, ben ve dream arabaya atlayıp dreamlere doğru sürdük...
gelir gelmez, temizlediği salonda uyuyakalan karl ile karşılaştık. sapnap karlın üstüne atlayıp sevgilisini dana gibi uyandırırken, dream de bana sarılmış halde gülüyorduk. tabi...bir de wilbur vardı. bana karşı yakın davranması biraz farklıydı..hissedebiliyordum...onun yüzünden gergindim. hoş çocuk aslında.....ama görmezden gelecektim...ve bir sorun çıkmadan atlatacaktık bunu....
birkaç saat sonra dream ve wilbur beraber yemek hazırlamaya başladı. ikisi de çok iyi şeyler yapıyor olmalıydı ki ben sapnap ve karlın oturduğu salona doğru inanılmaz güzel kokular geliyordu... ayaklandım ve ne kadar kaldığına bakmak için mutfağa doğru yürüdüm. ortam gergin bir şekilde sessizdi sadece kızaran yemeklerin cızırtıları geliyordu kulağıma...
- ''hey çocuklarr!! neler yaptınız inanılmaz kokular geliyor burnumaa''(george sus knk bok da çıkabilir...)
+ ''georgeee! bakma! iddiaya girdik...bence benim yemeğimi ayırt edebilirsin. hadi gitt ve biz yemekleri koyarken karl ile sapı çağırr''
- ''pffff çocuk gibisiniz cidden''
salona geri dönerken götümün tutuşmadığını söyleyemem... dalgın dalgın salona girdiğim anda karl ve sapnapı yiyişirken görmeyi de beklememiştim...
~ ''DOSTUM!!!!''
-''aaa şey yemek hazırmış da!...''
konuştuğum gibi arkamı döndüm ve yukarıdaki banyoya girdim...ilk defa onları böyle görmek gerçekten çok garipti... karlın dudaklarının arasında oynaşan sapnapın dili...shhh yok bi şey shhhhhhhh.......bütün kafamı siken şeylerden uzaklaşmak için açtığım soğuk suyu avcuma alıp yüzüme çarptığımda biraz da olsa ferahladım. ardından yine baskın yaşatmamak için bilerek ayaklarımı yere vurarak aşağı indim.
şükürler olsun ki karl ve sapnap hâlâ salonda değildi. böylece direkt mutfağa geçtim. herkes masadaydı.
+ ''george böyle gell'' dedi dream yanındaki saldalyeyi göstererek
ben de yanına oturdum.. önümde herkesin önünde olduğu gibi iki tabak vardı...
--- ''ohh hadi başlayalım değil mi!!! george...dream bey çok eminmiş onun tabağını ayırt edeceğinden. o yüzden böyle bir şey yaptık... hadi hepiniz iki tabağı da yiyin ve bitirdiğinizde tahmin etmeye çalışınn''
+ ''evet çocuklar size güveniyorum benim tabağımı ayırt edebileceğinize eminim. hadi afiyet olsunnn''
şimdiden çok gerilmiştim...yemeklerin ikisi de çok güzeldi ancak hangisini kimin yaptığı hakkında hiçbir fikrim yoktu..
yemekler boğazımdan zor geçmesine rağmen bitirmiştim...sapnap ve karl da bitirmişti.
+ ''tamam hadi bakalım, tahminleri alalım o zaman artıkkk!! george hadi önce sen söyle bakalım sence hangisi benim tabağımdııı..''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktır
Fanfictiondream evin boş olduğu bir zamanda george'u kalması için davet eder. george ile dream buluşunca olanlar olur işte amwk 😁😏💦😁🍼💀😇😏 . . HIKAYEDE SMUTLARR VAR. aşk yapicaklar ;) rahatsız oluyorsanız okumayın lütfen. ilerledikçe yazım duzgunlesiyo...