15> bumbum fuck me so bad

991 42 526
                                    

15

konuşmalarında kafanız karışmasın diye yazayım
-  george
+ dream
_ sapnap
~ suprıze mf

~george's pov~

+ "SAPNAP-"

herşey bir anda olmuştu. çığlığımın hemen ardından dreamin ağızından çıkan lafı duymam ile anında dreamin kucağından kalkıp yatağın kenarına fırladım.

_ "HASSİKTİR UYUMUŞSUNUZDUR DİYE DÜŞÜNMÜŞTÜM HASSİKTİR"

+ "O ZAMAN NEDEN ODAMA DALDIN SAPNAP"

_ "KAPININ ÖNÜNDEN GEÇECEKKEN SESLERİ DUYDUM GERİZEKALI. PORNO İZLİYORSUN SANMIŞTIM.."

- "tanrım. dream çok utanıyorum"

dreame doğru sessizce tısladım.

_ "GEORGE NE DİYORSUN HÂLA? TAM KARŞINIZDAYIM DOSTUM CİDDİ MİSİNİZ?"

hem utanmıştım, hem de sapnapin neden dreamin porno izlediğini sanmasına rağmen odaya daldığını anlamaya çalışıyordum (🤨)

+ "SAPNAP NE DEDİĞİNİ SANIYORSUN. SEN DE UTANMA GEORGE. BİZİM YAPTIĞIMIZDA UTANILACAK BİRŞEY YOK. SAPNAP TAM BİR ÖKÜZ OLMASAYDI BUNU GÖRMEZDİ, O UTANSIN"

dreamde hem şok olmuş, hem de sinirlenmiş olmalıydı ki sesinin tonunu ayarlayamıyor bağırıyordu...

_ "TANRIM DREAM ÇOK GAYCE KONUŞUYORSUN"

+ "HADİ ORDAN DİYENE BAKIN"

_ "DOSTUM..."

+ "ne var? hem neden haber vermeden geliyorsun ki? tanrım siktir"

_ "sevişmekten telefonlarınıza bile bakamadınız değil mi.. size birkaç kez mesaj attım ve aradım dostum.."

+ "tanrım düzgün konuş artık nick. üzgünüm daha dönmezsin sanıyordum.
tamam mı?"

olanları anlamış gibiydim. sapnap ben buraya gelmeden hemen önce karl ile buluşmaya gitmişti. hatta ben buraya gelmeden önce, onun evde olmadığı zamanda geleceğim için bana kızmıştı. o yüzden sapnap yokken, dreamle evde tek başımıza kalıp zaman geçirebilmiştik. eğer sapnap olsaydı, dreamle bu kadar yakın anlar geçiremezdik...

_ "bilmiyorum dostum bir anda karar verdim çünkü-"

- "a-ama sapnap! dream'in porno izlediğini düşünmene rağmen neden odaya girdin??"

tamam çok yakın olduklarını biliyorum ama.. bu kadar da yakınlık olur muydu?
(🙄)

_ "iuyw george. dreame ihtiyacım olmasaydı, dalmazdım. ama benim desteğe ihtiyacım varken onun porno izlemesini bekleyemezdim. merak etme kimse sevgiline dokunmuyor"

şimdi tekrar utanmıştım. sapnap çok doğal davranıyordu ve çok açık sözlüydü. bizi kırmayı amaçladığını düşünmüyorum. onun böyle rahat biri olduğu için herşeyi taşşağına konuştuğunu biliyordum. aslında onun yanında utanmamıza gerek yoktu. zaten pek kafasına takacak biri değil.

+ "noldu kardeşim? neden bir anda dönme kararı aldın, neden desteğe ihtiyacın vardı ki, bir sorun mu var, herşey yolunda değil mi?"

dream bir anda kendini sapnapın derdine adamışcasına sorular yağdırmaya başlamıştı.

sapnap dream gibi bir arkadaşa sahip olduğu için çok şanslı, keşke ben de dreamle beraber yaşasaydım..
(/ malamk zaten yaşıyo. suanlik:D \)

~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin