17> hastalık

670 30 496
                                    

yanayım yanayım şarkısını beğenmeyen
it won't stop - chris brown
dinleyebilir. ya da ne isterseniz🙄

~sapnap's pov~

yanımda yatan yakışıklı sevgilimin yanında gözlerimi açtım. rüya gibi hissettiriyordu. bir anda doğruldum. gerçekti. her şey gerçekti. hala uyuyordu.
dünden beri baya yorulmuş olmalı. uyurken tamamen bir melek gibi görünüyor. kollarını yatağın örtüsüne sarmış, örtüye sarılıyordu. yavaşça onun kollarının arasına doğru uzandım. ben onun kollarını hareket ettirdiğim için olmalı, anında gözlerini yavaşça kırpıştırarak açtı.

~ "sapnap?"

nasıl olsa uyandığı için güzelce kollarının arasına girdim. o da bana izin verdi ve beni kollarıyla sıcacık sardı.

_ "günaydın bebeğim"

~ "günaydııın"

ben de, o da gulumsemelerimizi durduramıyorduk. kafamı onun göğüslerine yasladım, birkaç dakika beraber yattık. onun kokusunu içime çektikçe daha da gerçek hissettiriyordu. hayallerim artık gerçekti. mutlulukla yüzüm karl'ın göğüslerindeyken gülümsedim.

~ "sapppnap acıktın ve beni emmeye mi çalışıyorsun-"

_ "mhmhhh evet evet bana sütünden ver mhmm"

her zaman yaptığım şakasına inlemelerimi yapıyordum. ama bunu canlı yapmak garip hissettiriyordu..
karl'ın cevap vermemesi ile aramızdaki artan tansiyon beni gerim gerim geriyordu.
konuyu daha fazla devam ettirmeden konuştum.

_ "eheh hadi kahvaltı hazırlayalım, ikimiz. tıpkı senin evindeyken yaptığımız gibi, ama bu sefer istediğimde seni öpebileceğim?"

~ "o zamanlar beraberken, benim seni öpmek istediğim kadar isteyemeyeceğine eminim.."

_ "bunu bilemezsin karl. sadece bu farklı bir şey..utanıyordum"

~ "ahh biliyorum, ama artık bir önemi yok. sonunda birbirimize sahibiz sapnap"

kafamı onun göğüsünden kaldırıp, yüzüne baktım. bana sıcakca gülümsüyordu. dudaklarım onun tatlı burnunu buldu. minik öpücüğümu ona verdikten sonra yataktan fırladım. benden sonra karl da kalktı. ikimiz de yüzümüzü yıkayıp aşağıya indik.
merdivenden inince bir tepsi hazırlayan dream gördük. o da bizi görünce konuşmaya başladı

+ "ah çocuklar, günaydın nasılsınız"

_ "iyiyiz de sen neden kalktın ve minik bir tepsiye kahvaltı hazırlıyorsun?"

+ "geceniz nasıldı"

_ "dream- duymuyor musun"

+ "ha- pardon kafam çok dağıldı da ... george biraz rahatsız gibi, onun için hazırlıyorum. yorulmasın diye odaya götüreceğim. kusura bakmayın siz de şuraya çıkarttıklarımdan yersiniz isterseniz"

~ "george iyi mi nesi var"

karl telaşla tatlı bir şekilde konuştu. eminim ki george nin büyük bir sorunu yoktur.

+ "bilmiyorum, hali yokmuş. ve biraz inleyerek uyuyordu, belli ki vücudu bir şeylere karşı savaş içinde.."

~ "biz de yanınıza gelelim mi"

~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin