23> pişmanlık

440 21 315
                                    

~george's pov~

tokatı yüzümde hissettiğimde resmen gözlerim açılmıştı. sevdiğim adam karşımda, kırgın dolmuş gözleriyle bana bakıyordu.

o anda ne kadar saçmaladığımı anlamıştım... bu saçma iğrenç his ile iyice başım dönmeye başlamıştı. kusmak istiyordum. ve buradan uzaklaşmak. ona bunu nasıl yaptığımı hala anlamıyordum ama olmuştu işte... hiç vakit kaybetmeden hızla onu istediği gibi rahat bırakmak için telefonumu aldığım gibi dışarı fırladım.

midemden yanarak boğazıma, boğazımdan da ağızıma doğru gelen acılık ile koştum ve evin birkaç metre uzağındaki ağaca tutunup eğildiğimde midemi ağrı ile boşaltmaya başladım.
genizim yanıyordu. başım çatlayacak gibi zonkluyordu. kustuğum ağacın diğer tarafına doğru çöktüm. silecek bir şey bulamadığımdan ağızımı omzuma sürttüğümde gözümden yaşlar akmaya başlamıştı. ne yaptım ben...

o anda bana doğru birinin koştuğunu fark ettiğimde irkildim. bulanık bakışlarımda bana doğru yaklaşan kişinin dream olmasını diledim...
kendime gelmeye çalışırken elimin tersi ile göz yaşlarımı kuruladım. bana doğru gelen kişinin sapnap olduğunu anladığımda içim sızladı.

_ "GEORGE!"

birkaç metre uzaktan bana doğru koşmasına rağmen sesleniyordu.
nasıl onun yüzüne bakacağımı bilemiyordum... ne halt yemiştim de onun sevgilisini öpmeye başlamıştım. yaptığım şeyin rüya gibi bir şey olduğunu sanmıştım...
dreamin vurduğu tokat değil, bana bakışları yakmıştı canımı... o kadar üzülmüş görünüyordu ki kendime lanetler saydırmak istiyordum. sadece öpücük değildi...kaç gündür ona saçma sapan davranmıştım... yaptığım bütün haksızlıklarla içim sızlarken hıçkırıklara boğuldum

_ "george ne oluyor? iyi misin? üffff kustun mu sen"

kafamı ona bakmamak üzere yere çevirdim. kendime çektiğim bacaklarımla kendim arasına kafamı eğdim, kollarım ile kafamı iyice çevrelediğimde kaybolmak istedim.

_ "iyi misin, ne oldu konuşsana"

- "sapnap lütfen beni rahat bırak"

yanıma eğildiğinde suçluluk duygusu yüzünden ondan kaçmak istedim.

_ "seni rahat bırakamam george, hem dream seni bana emanet etti"

- "o çok kızgın mıydı"

_ "bilmiyorum hiç bir şey anlayamadım. ne olduğundan bile haberim yok amına koyayım. sahi ne oldu?"

- "bir şey olmadı sapnap lütfen daha fazla sorma"

_ "peki eve dönecek misin?"

- "dönemem..."

_ "neden dönemiyorsun george, hadi gidelim"

- "sapnap...lütfen. bana çok kızgın olmalı şuan oraya gidemem"

ona doğru baktığımda elleriyle kafasını ovuşturdu.

_ "buldum. o zaman wilbura gidelim? biraz uzakta olması lazım ama buraya yeni taşınmıştı değil mi"

- "ee..evet galiba öyleydi..."

~dnf~ yakın arkadaşlar birbirine yanıktırHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin