XII

875 24 53
                                    

-Powiedz stop jak już-Złapałem butelkę wina i nalałem do kieliszka. Już prawie pełne a jeszcze zalewam.

-Stop-uśmiechnął się dumnie

-Zamierzasz to wypić? To duży kieliszek

-Mhm, chce się upić trochę

-To ja się nie upije żeby cię pilnować.

-Nie musisz

-Oj, wiesz, muszę, żebyś przypadkiem nie chciał się ruchać.

-Ok...

Zaczęliśmy oglądać film. George popijał wino, a ja obżerałam się chipsami.

***

-DwEaM~-George usiadł mi rozkrojone na kolanach. Ignorowałem to i dalej oglądałem film.

-Hm?

-Chodź do pokoju.~ obciągnę ci!

-George, siadaj obok...

-No chodź~-George zaczął ruszać biodrami ocierając się o moje krocze

-George!-Próbowałem zwalić go z moich nóg.

-No dobra...-Dopił do dna z butelki i poszedł do pokoju.

-Dobranoc skarbie

-Pieprz się!

-Mhm!

***

Zrobiłem się zmęczony, wiec poszedłem do łazienki umyć się i wróciłem do pokoju ubrany w pidżamę.

George już spał, położyłem się obok niego o jutrzejszym dniu. Zasnąłem.

***

-Dreammm!-Zaczął narzekać. Wcześniej się już rozebrałem z powodu dnia nago.

-Już ci przygotowałem na komodzie.

-Dzięki-George wziął lek na ból.-Idę się umyć!

-Dobra, ale nie ubieraj się później!

-huh?

-Dzień nago!

-Oh, No tak, zapomniałem-George poszedł do łazienki się myć a ja kończyłem czytać rozdział książki.

***

-Jestem!-Gogy wszedł do pokoju z założonym na ramię ręcznikiem.

-Hej skarbie-zamknąłem książkę

-Co czytasz?

-Masz zobacz sobie-podałem mu książkę

-„moje serce należy do ciebie"-przeczytał tytuł-To tak samo jak moje do ciebie-Położył się na brzuchu, oparł się o łokcie i zaczął czytać opis książki.

-Smutna ta książka zostało mi chyba 6 rozdziałów ale kilka ostatnich są po 1 stronie więc No.

-Dasz mi ją później przeczytać?

-Tak skarbie, ale chodź się przytulić!-Gogy przysunął się do mnie i przytulił bardzo mocno.

-Kocham cię

-Ja ciebie też-położył głowę na mojej klatce piersiowej i zaczął masować mój brzuch.

Pov.George

Oparłem głowę o klatkę piersiową i zacząłem palcem „obrysowywać" sześciopak Dream'a

-Skarbie?

Moje Kochanie ••• DnFOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz